  • 1. Data: 2003-07-29 15:22:55
    Temat: Sprzeciw wobec nakazu zapłaty
    Od: "On No" <g...@N...gazeta.pl>

    Jakiś czasu temu dosyć nieprzyjemnie zostałem zaskoczony przez NASK który
    naliczał pieniążki za domeny które wyrejestrował. Mój błąd - im wolno to
    robić.

    Sprawę skierowano do Sądu Grodzkiego w marcu 2003. 3 letni okres
    przedawnienia dla części z tych faktur skończył się w styczniu 2003.

    Ponieważ czuje się trochę wykorzystany przez NASK chciałbym uniknąć
    zapłacenia tych faktur.

    Jutro mija dzień do którego muszę złożyć sprzeciw. I stąd moje pytania:
    - czy muszę składać w tym celu sprzeciw wobec części należności
    - jakie szacunkowo dodatkowe koszty będe musiał ponieść

    Pozdrawiam,

    GStr

  • 2. Data: 2003-07-30 07:56:32
    Temat: Odp: Sprzeciw wobec nakazu zapłaty
    Od: "news.onet.pl" <n...@p...onet.pl>

    Podnieś fakt przedawnienia. Jeśli nakaz jest w postępowaniu upominawczym to
    wnosząc sprzeciw musisz 3/4 wpisu stosunkowego uiścić. Do 10.000zł wartości
    przedmiotu sporu -jest to 8%-więc pomnóż to przez 3/4-i taką opłatę będziesz
    musiał wnieść. Ale poczekaj-sąd Cię wezwie do opłaty.

    -renata

  • 3. Data: 2003-07-31 10:56:45
    Temat: Re: Odp: Sprzeciw wobec nakazu zapłaty
    Od: "S.Koper" <s...@p...onet.pl>

    > Podnieś fakt przedawnienia. Jeśli nakaz jest w postepowaniu
    > upominawczym to wnosząc sprzeciw musisz 3/4 wpisu stosunkowego uiścic.

    Pomylka. Jesli w nakazowym. Przy upominawczym placi powod. Paragraf 9 pkt ppkt 2
    waidomego rozporzadzenia. pozdr.