  • 1. Data: 2015-12-09 13:11:46
    Temat: zawiadczenie z parafii
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    http://krakow.wyborcza.pl/krakow/1,44425,19315559,sa
    dowa-batalia-o-opieke-nad-dzieckiem-pytanie-o-wyznan
    ie.html

    "Myślenicki sąd zażądał od adwokata, by jego klientka w sprawie
    rodzinnej przedstawiła zaświadczenie z parafii, że jest...
    praktykującą katoliczką. Prawnicy są zdumieni"

    A co na to konstytucja i ew ustawa o ochronie danych osobowych ?

    J.

  • 2. Data: 2015-12-09 13:36:37
    Temat: Re: zawiadczenie z parafii
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-12-09 o 13:11, J.F. pisze:
> [...]
    > katoliczką. Prawnicy są zdumieni"
    >
    > A co na to konstytucja i ew ustawa o ochronie danych osobowych ?

    Czytając twoje posty dochodzę do wniosku, że masz manię zadawania
    różnego rodzaju "pytań" od czapy.

    No bo właśnie - co na to konstytucja i ustawa o ochronie danych? Pewnie
    nic. Przynajmniej do czasu, kiedy nie dowiemy się *po co* takie
    zaświadczenie jest potrzebne, bo mogę sobie wyobrazić sytuację, kiedy
    byłoby potrzebne.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2015-12-09 14:20:56
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 9 Dec 2015 13:36:37 +0100, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > Czytając twoje posty dochodzę do wniosku, że masz manię zadawania
    > różnego rodzaju "pytań" od czapy.

    No i podaje link, który nie zawiera pełnego tekstu a urywa się na:
    " Jego klientka wystąpiła do sądu o uregulowanie kontaktów..."

    --
    Marek

  • 4. Data: 2015-12-09 15:35:17
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Wybiórcza gadzinówka i wszystko jasne.
    Dzień bez oplucia Kościoła na każdej stronie dniem bez premii, a czasy ciężkie.

    -----

  • 5. Data: 2015-12-09 16:12:10
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *Marek* napisał(-a):

    > No i podaje link, który nie zawiera pełnego tekstu a urywa się na:
    > " Jego klientka wystąpiła do sądu o uregulowanie kontaktów..."

    Dziwne, ja widze cały (chyba) tekst. W nim baner "Artykuł otwarty w
    ramach bezpłatnego limitu prenumeraty cyfrowej"

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 6. Data: 2015-12-09 16:26:10
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09-12-15 o 13:11, J.F. pisze:
> [...]
    > katoliczką. Prawnicy są zdumieni"
    >
    > A co na to konstytucja i ew ustawa o ochronie danych osobowych ?

    A co ma Ustawa o ochronie danych osobowych do sprawy? Albo Konstytucja?
    To już najprędzej kodeks karny - gdyby na podstawie braku tego
    zaświadczenia sąd jakiekolwiek decyzje podjął. Normalnie sąd zrobi sobie
    "rosyjską ruletkę"?

  • 7. Data: 2015-12-09 16:27:13
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09-12-15 o 15:35, ąćęłńóśźż pisze:
    > Wybiórcza gadzinówka i wszystko jasne.
    > Dzień bez oplucia Kościoła na każdej stronie dniem bez premii, a czasy ciężkie.
    Ale czemu mieszasz do tego Kościół? Głupie żądanie.

  • 8. Data: 2015-12-09 16:38:51
    Temat: Bezpłatny "limicik" na GW wypociny [Was: zawiadczenie z parafii]
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    "Big Jack" <a...@b...zz> pisze:
    > W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl

    > Dziwne, ja widze cały (chyba) tekst. W nim baner "Artykuł otwarty w
    > ramach bezpłatnego limitu prenumeraty cyfrowej"

    Gazeta Wybiórcza tak egzekwuje swój _niziutki_ "bezpłatny limit" że mi się nie
    opłata zmieniać ustawień mojej przeglądarki by się na niego załapać.

    Limit ten jest tak niski że podawanie linków do GW "wynurzeń" wyklucza z
    dyskusji osoby nie chcące łamać prawa i dyskutować szeroko na wiele tematów bez
    _płacenia_ za GW wynurzenia. To jest celowe? Bo skuteczne jest :-)

    --
    A. Filip
    Igła, nie wiedząc o swej własnej dziurce, służy do łatania dużych dziur.

  • 9. Data: 2015-12-09 16:42:15
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 9 Dec 2015 16:12:10 +0100, "Big Jack" <a...@b...zz> wrote:
    > Dziwne, ja widze cały (chyba) tekst. W nim baner "Artykuł otwarty w
    > ramach bezpłatnego limitu prenumeraty cyfrowej"

    Na komórce nie widać.

    --
    Marek

  • 10. Data: 2015-12-09 16:48:29
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:
> [...]
    > nic. Przynajmniej do czasu, kiedy nie dowiemy się *po co* takie
    > zaświadczenie jest potrzebne, bo mogę sobie wyobrazić sytuację, kiedy

    Dopisz nietypowe/rzadkie (sytuacje) a będziesz znacznie lepiej kryty :-)

    Ja sobie sytuacje w której sąd RP3 zażądałby czegoś takiego bez
    dobrego/wystarczającego powodu mogę sobie też wyobrazić ale jeszcze
    "powaga (nieznanego) sądu" stoi u mnie tak wysoko że _bez detali_
    domniemuje na korzyść sądu.

    --
    A. Filip
    Ludzie nie są tacy, jak się zdają. (Przysłowie japońskie)