  • 1. Data: 2005-07-24 16:43:55
    Temat: zatrzymanie Policji a filmowanie przez telewizję - szukam prawnika w Pń
    Od: "Piotr D" <p...@h...pl>

    Witam
    dzięki za dobre rady ale teraz tak jak w temacie szukam prawnika w
    Poznaniu, który pomoże mi (zajmie się) z sprawą jaką przedstawiłem
    wcześniej :
    temat "zatrzymanie Policji a filmowanie przez telewizję"

    albo chociaż podajcie mi "gdzie" szukać tzn. jaką musi mieć specjalizację
    prawo karne, cywilne czy jakie tam ??

    dziękuje i pozdrawiam
    Piotr D

  • 2. Data: 2005-07-24 17:06:43
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > albo chociaż podajcie mi "gdzie" szukać tzn. jak? musi mieć specjalizację
    > prawo karne, cywilne czy jakie tam ??

    Odszkodowanie mozna powiekszyc ;) Jesli ekipa miala znaki okreslonej
    firmy, to zloz tam odpowiednie pisemko z odpowiednia trescia
    zabraniajaca pokazywania twojej twarzy. WEZ POTWIERDZENIE

    Dopiero po tym fakcie, jesli cie pokaza, to spokojnie wygrasz w sadzie
    dwa razy wiecej, niz gdyby cie pokazali bez tego pisemka ;)

    --
    Krzysiek, Krakow