  • 1. Data: 2004-11-01 10:21:40
    Temat: zasilek macierzynski a dwie umowy o prace
    Od: "Katarzyna Rogala-Łach" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    W sierpniu urodzilam dziecko. Przez poprzednie 6 miesiecy pracowalam w dwoch
    zakladach pracy na ponad poltora etatu. W jaki sposob powinno mi sie
    wyliczyc kwote zasilku macierzynskiego?
    Powinnam dostawac zasilek obliczony na podstawie jednej umowy o prace (pelen
    etat) czy moze wziac pod uwage wszystkie umowy o prace i z tych dwoch umow
    wyliczac srednie wynagrodzenie przez ostatnie 6 miesiecy i na tej podstawie
    wyliczyc wysokosc zasilku?

    Kacha

  • 2. Data: 2004-11-01 12:31:22
    Temat: Re: zasilek macierzynski a dwie umowy o prace
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Katarzyna Rogala-Łach" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>
    napisał w wiadomości news:cm52nk$1qi$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    umow
    > wyliczac srednie wynagrodzenie przez ostatnie 6 miesiecy i na tej

    Zasiłek macierzyński przysługuje z każdego stosunku pracy odrębnie. Jeżeli
    pracodawcy zatrudniaja powyżej 19 pracowników, to sami wypłacają zasiłek
    macierzyński, a jeżeli mniej to każdy z pracodawców przesyła do ZUS
    odpowiednie dokumenty i zasiłek macierzyński wypłaca ZUS.

    Pozdrawiam

    wa