  • 21. Data: 2021-07-17 12:21:48
    Temat: Re: zarekwirowali obraz
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:scs7oa$1a2e$...@g...aioe.org...
    W dniu 16.07.2021 o 16:00, _Master_ pisze:

    >Po czym się poznaje czy dany obraz jest święty?
    >Czy cały jest święty razem z tą gołą babą, czy tylko ten fragment bez
    >gołej baby?

    Biegly okresli :-)
    A bieglemu trzeba dac obraz do analizy :-)

    No coz, mozna by sprobowac zazalenie na prokuratora - do
    udokumentowania wystarcza zdjecia, nie trzeba zajmowac obrazu, ale ...
    do ustalenia autora obraz moze byc potrzebny,
    a uciazliwosc zajecia ... mala.

    Tym niemniej ... sprobowac, moze sad kaze oddac, i sie okaze, czy
    prokurator wypelnial swoje obowiazki, czy sie obijal i nie ma
    materialu dowodowego :-)

    Ale tak bardziej ogolnie .. to co robic?
    Powiesic wielki napis na drzwiach "Katolikom i zwolennikom PiS wstep
    wzbroniony" ?
    Mozna?

    A potem przyjda muzulmanie z bombami :-)

    J.

  • 22. Data: 2021-07-17 12:36:50
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17.07.2021 o 12:21, J.F. pisze:
    > Ale tak bardziej ogolnie .. to co robic? Powiesic wielki napis na
    > drzwiach "Katolikom i zwolennikom PiS wstep wzbroniony" ? Mozna?

    Taki komunikat dowodziłby, że właściciel lokalu wie, że to może obrażać
    ich uczucia religijne. Odradzam.

    Moim zdaniem dzieło, jak dzieło. Wystarczyłoby sfotografować celem
    udokumentowania i prowadzić postępowanie. Ponieważ ewentualnie obraz
    może podlegać przepadkowi, to dokonać jego zatrzymania i pozostawić za
    zobowiązaniem u restauratora do czasu ustalenia w sposób procesowy, czy
    faktycznie dzieło narusza prawo. W końcu sprawcą będzie autor dzieła,
    czyli Beata ŚLIWIŃSKA, a nie restaurator wystawiający to dzieło - moim
    zdaniem.

    --
    Robert Tomasik

  • 23. Data: 2021-07-17 13:14:56
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 17.07.2021 o 12:21, J.F. pisze:

    > Biegly okresli :-)

    Biegły w czym?

    > A bieglemu trzeba dac obraz do analizy :-)

    Dostrzeże świętość pod mikroskopem?

    > Ale tak bardziej ogolnie .. to co robic?

    A dlaczego należy cokolwiek z tym robić?
    Oddać obraz, przeprosić na piśmie za zrobienie zamieszania. Wywalić z
    roboty niekompetentnego, który wpadł na ten idiotyczny pomysł.

    > Powiesic wielki napis na drzwiach "Katolikom i zwolennikom PiS wstep
    > wzbroniony" ?

    W normalnym kraju normalni ludzie jak gdzieś nie chcą wchodzić, to nie
    wchodzą.

    > Mozna?

    Można nie wchodzić.

    > A potem przyjda muzulmanie z bombami :-)

    Najpierw trzeba się uporać z naszymi lokalnymi fanatykami.
    Są dużo groźniejsi, bo już tutaj są.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 24. Data: 2021-07-17 13:18:00
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > W końcu sprawcą będzie autor dzieła,
    > czyli Beata ŚLIWIŃSKA, a nie restaurator wystawiający to dzieło - moim
    > zdaniem.

    Zwykle protesty nie są przeciwko autorowi, tylko przeciw
    wystawiającemu.

  • 25. Data: 2021-07-17 13:24:53
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

> [...]
    > faktycznie dzieło narusza prawo. W końcu sprawcą będzie autor dzieła,
    > czyli Beata ŚLIWIŃSKA, a nie restaurator wystawiający to dzieło - moim

    A piszą, że u nas to muzułmanie z bombami są groźni...
    Jak bardzo trzeba mieć zryty beret żeby w ogóle pomyśleć o
    fotografowaniu i prowadzeniu jakiegoś postępowania? I płacić komuś za
    ustalanie sposobów procesowych w sprawie obrazka...
    Z drugiej strony, żyjemy w jednym z najbogatszych państw na świecie,
    więc kto bogatemu zabroni?
    Ten kraj jeszcze długo nie będzie normalny. O ile w ogóle.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 26. Data: 2021-07-17 14:52:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Taki komunikat dowodziłby, że właściciel lokalu wie, że to może
    >obrażać
    >ich uczucia religijne. Odradzam.

    Dlatego nie powinni wchodzic.
    A po procesie Nergala ... byli ostrzezeni.

> [...]
    >faktycznie dzieło narusza prawo. W końcu sprawcą będzie autor dzieła,
    >czyli Beata ŚLIWIŃSKA, a nie restaurator wystawiający to dzieło -

    No nie wiem. Autor ma takie poglady i taka wizje artystyczna.
    Dopiero pchanie tego przed oczy obrazliwych katolikow obraża uczucia.

    J.

  • 27. Data: 2021-07-17 15:01:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >fotografowaniu i prowadzeniu jakiegoś postępowania? I płacić komuś za
    >ustalanie sposobów procesowych w sprawie obrazka...

    No ale obywatele w naszym kraju maja prawo do ochrony uczuc
    religijnych.

    A muzulmanie ... nie beda czekac na praworzadne postepowanie, tylko
    bombe podloza, albo glowe utna :-)

    >Z drugiej strony, żyjemy w jednym z najbogatszych państw na świecie,
    >więc kto bogatemu zabroni?
    >Ten kraj jeszcze długo nie będzie normalny. O ile w ogóle.

    A z trzeciej ... gloszenia pogladow, ktore Ty uwazasz za
    faszystowskie, chcesz zabronic.
    A z czwartej - z ciezarowkami "prolife" niektorzy walcza...

    J.

  • 28. Data: 2021-07-17 18:20:28
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 17.07.2021 o 15:01, J.F. pisze:

    > No ale obywatele w naszym kraju maja prawo do ochrony uczuc religijnych.

    A kto ich ochroni przed fiutkami w kościołach?
    https://www.zwiedzajbowarto.pl/kaplica-sykstynska-na
    jpiekniejsze-sklepienie-na-swiecie/

    > A muzulmanie ... nie beda czekac na praworzadne postepowanie, tylko
    > bombe podloza, albo glowe utna :-)

    Albo będą torturować ludzi jak chrześcijanie?
    Albo będą palić ludzi na stosach jak chrześcijanie?

    > A z trzeciej ... gloszenia pogladow, ktore Ty uwazasz za faszystowskie,
    > chcesz zabronic.

    No tak, już prawie zapomniałem, że tępy nieuk nie uważa, że
    faszystowskie poglądy są faszystowskie.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 29. Data: 2021-07-17 22:14:11
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 17.07.2021 o 10:37 Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> pisze:

    > https://cdn.wiocha.pl/images/c/f/cfcf07cce149444b27a
    5360486f3a30e.jpg

    > Czy jak właściciel takiego muru go odnowi, pomaluje czy coś, to
    > przyjdzie po niego milicja?

    Dlaczego ktoś się modli do odcisku stopy Yeti?

    > Powrotu do zdrowia życzę.
    > Piotr

    Kamil

  • 30. Data: 2021-07-18 04:48:08
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-07-17, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
    > faktycznie dzieło narusza prawo. W końcu sprawcą będzie autor dzieła,
    > czyli Beata ŚLIWIŃSKA, a nie restaurator wystawiający to dzieło - moim
    > zdaniem.

    Sprawcą będzie ten, kto udostępnił dzieło publicznie. Do szuflady można
    sobie nagryzdać dowolną obrazoburczą rzecz.

    Nb. mnie zastanawia brak ataków na Madonnę*. Już sama konfrontacja jej
    wizerunku artystycznego z pseudonimem artystycznym może być obrazą
    uczuć. Co prawda jest tu ten problem, że to jest jej faktyczne imię, ale
    mogła wybrać inny pseudonim, więc to nie może zwalniać od
    odpowiedzialności, konfiskaty radioodbiornika, a nawet telefonu ze
    spotify.

    *) katoparanoicy nie są pewnie świadomi.

    --
    Marcin