  • 1. Data: 2003-09-16 14:55:15
    Temat: zaleglosci wobec ZUS
    Od: "AnT" <l...@p...onet.pl>

    Prowadze dzialalnosc(jednoosobowa) od dwoch lat, w pierwszym roku placilam
    regularnie skladki ZUS, niestety w roku bierzacym mam powazne zaleglosci.
    ZUS odmowil mi rozlozenia na raty wiec pewnie sprawa pojdzie do komornika.
    Obecnie jestem w ciazy i mam juz od dwoch m-cy zwolnienie. Mam pytanie czy
    ZUS moze odmowic mi zasilku i prawa do macierzynskiego z powodu zaleglosci,
    ktore przecierz i tak bede musiala wczesniej czy pozniej splacic.
    Z gory dziekuje za odpowiedzi Aga

  • 2. Data: 2003-09-16 16:50:58
    Temat: Re: zaleglosci wobec ZUS
    Od: Korowiow <s...@p...fm>

    w <news:8679-1063724112@213.17.251.61>
    AnT napisał(a):

> [...]
    > powazne zaleglosci. ... Mam pytanie czy ZUS moze odmowic mi zasilku
    > i prawa do macierzynskiego z powodu zaleglosci

    Tak tylko głośno myślę, bo nie mam przed sobą ustawy zasiłkowej i mam
    straszne "tyły" jeżeli chodzi o te zagadnienia - nieopłacenie składek
    spowodowało wyłączenie Cię z ubezpieczenia chorobowego, z którego to
    wypłaca się m.in zasiłek macierzyński. Wniosek z tego - odmowa wypłaty
    zasiłu.

    --
    Sławek
    gg:1397619

  • 3. Data: 2003-09-17 11:26:34
    Od: "Bartosz" <n...@W...pl>

    Gdzieś czytałem miesiąc temu(chyba Dziennik Bałtycki) ze ZUS może "darować"
    długo wobec niego .W szczególnych przypadkach,gdy zaistniała naprawdę zła
    sytuacja rodzinna,a spłacanie może tylko pogorszyć tę sytuację.Przyznam ,że
    czytałem pobierznie.

    pozdrowka