  • Data: 2003-06-10 14:51:59
    Temat: zakaz swiadczenia uslug---czy nalezy mi sie rekompensata ??
    Od: s...@i...pl (Mm) szukaj wiadomości tego autora

    witam,
    prowadze dzialanosc gospodarcza, i swiadczylem uslugi dla innej firmy,
    niestety musialem zaprzestac swiadczenia tych uslug i aby odzyskac
    nalezne mi pieniadze za ostatni miesiac zostalem zmuszony do
    podpisania umowy, ktorej jeden z punktow jest nastepujacej tresci:
    " w okresie trwania umowy oraz w czasie 12 miesiecy od daty jej
    rozwiazania lub wygasniecia Zleceniobiorca zobowiazuje sie, iz nie
    bedzie prowadzil zadnej dzialalnosci konkurencyjnej wobec
    Zleceniodawcy, zarowno na wlasny rachunek jak rowniez bezposrednio lub
    za posrednictwem osob trzecich. Zleceniodawca ma prawo zwolnic w
    formie pisemnej Zleceniobiorce z obowiazku przestrzegania tego zakazu.
    Naruszenie tego zakazu traktowane bedzie jako czyn nieuczciwej
    konkurencji."
    w zwiazku z powyzszym mam pytanie: czy Zleceniodawca jest
    zobowiązany do rekompensaty finansowej ? jezeli tak, to jaka jest
    ku temu podstawa prawna ?
    nadmieniam rowniez, ze w umowie zostala zawarta wysokosc wynagrodzenia
    miesiecznego, jakie otrzymywalem za swiadczenie uslug.
    pozdrawiam
    Marek