  • 1. Data: 2003-04-27 14:42:49
    Temat: wypowiedzenie
    Od: oswald <o...@n...icpnet.pl>

    pewnie było setki razy, ale chcę być pewien.

    Jaki jest czas wypowiedzenia w przypadku, gdy pracuję w firmie prawie 3
    lata?

    --
    [ oswald(at)icpnet.pl -|- gg 7777 -|- icq 32257404
    [ If you can't understand it, it is intuitively obvious.

  • 2. Data: 2003-04-27 17:10:05
    Temat: Re: wypowiedzenie
    Od: d...@w...pl (Piecia)

    Witam oswald,

    o> pewnie było setki razy, ale chcę być pewien.

    o> Jaki jest czas wypowiedzenia w przypadku, gdy pracuję w firmie prawie 3
    o> lata?

    podobno 1 miesiąc
    --
    Pozdrawiam,
    Piecia mail tu mi: d...@w...pl

  • 3. Data: 2003-04-27 17:11:50
    Od: d...@w...pl (Piecia)

    Witam oswald,

    ps. Ale ponoć to jeszcze zależy czy umowa na czas określony czy nie
    określony. W umowie na czas określony powinna być klauzurka, która o
    tym mówi.
    Tak mi mówi mój mentor.

    --
    Pozdrawiam,
    Piecia mail tu mi: d...@w...pl

  • 4. Data: 2003-04-27 17:24:00
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia 27 Apr 2003 19:11:50 +0200, d...@w...pl (Piecia)
    zakodował:

    >ps. Ale ponoć to jeszcze zależy czy umowa na czas określony czy nie

    Tak i zależy jeszcze co znaczy "prawie" 3 lata i czy cały czas na
    umowę o pracę. Jeżeli 3 lata mija za miesiąc, to okres wypowiedzenia
    jest 3 miesięczny.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 5. Data: 2003-04-27 22:28:13
    Temat: Odp: wypowiedzenie
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik Kaizen <x...@c...sz> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:c...@4...com..
    .
> [...]
    >
    > Tak i zależy jeszcze co znaczy "prawie" 3 lata i czy cały czas na
    > umowę o pracę. Jeżeli 3 lata mija za miesiąc, to okres wypowiedzenia

    Wedlug mnie jesli 3 lata mija za 2,9 miesiaca to tak samo.

    Depi.