    From: Hania <H...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wynajem mieszkania (problem z właścicielem)
    Date: Sun, 06 Jan 2002 09:54:26 +0100

    Właściciel mieszkania, które wynajmowałam jakiś czas temu
    (wyprowadziałam się w kwietniu) otrzymał ostatnio rozliczenie
    centralnego ogrzewania za okres w którym wynajmowałam mieszkanie. Z tego
    rozliczenia wynika że należy dopłacić kilkadziesišt złotych.
    Właścicielowi udało się mnie znaleźć i teraz domaga się, abym to ja
    pokryła tę niedopłatę. Ponieważ od rozwišzałania umowy najmu tamtego
    mieszkania minęło ponad pół roku, nie mam specjalnej ochoty na to aby
    zgodzić się na opłacenie tego rachunku. Czy właściciel po tylu
    miesišcach ma jeszcze prawo, aby żšdać ode mnie jeszcze jakichkolwiek
    pieniędzy? Będę wdzięczna za odpowiedź !

    Swojš drogš zastanawia mnie, czy gdyby okazałoby się że nadpłaciłam za
    to CO, to właściel wykazałby takš samš determinację w poszukiwaniu
    mnie, żeby mi te pienišdze zwrócić...

    Pozdrawiam
    Hania