  • 1. Data: 2003-09-30 09:52:14
    Temat: windykator a dane osobowe
    Od: Nahia <nahia@[in]space.pl>

    Witam. Mam takie pytanie...

    Czy windykator ma prawo zostawic powiadomienie o moim
    dlugu wobec firmy osobie trzeciej? Wykonal to, ustnie
    i pisemnie, w wyniku czego jestem w plecy ok. 1K czyli
    5x tyle ile mialam do splacenia. Troche mnie ta sprawa
    zdenerwowala. Czy mam prawo domagac sie rekompensaty?
    Jesli windykator nie moze przekazac informacji o moim
    dlugu, co moge z tym faktem dalej zrobic?

    Bede wdzieczna za jakies wskazowki...

    pzdr.:)
    N.
    nahia(at)space.pl

  • 2. Data: 2003-09-30 11:47:33
    Temat: Re: windykator a dane osobowe
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    To silnie zalezy od tego, komu te informacje przekazal i w jakim celu.
    Generalnie, jesli tylko nie sklamal i dlug faktycznie istnieje, to raczej
    ciezko bedzie mu cokolwiek zarzucic. W koncu jest przedstawicielem
    wierzyciela i nie ma co sie dziwic, ze stara sie uzyskac jakies informacje
    o dluzniku. A jesli przy tym ktos sie dowie, ze masz dlug i z tego powodu
    nie zawrze z Toba umowy, to raczej Twoja wina.