  • 1. Data: 2003-05-07 19:34:44
    Temat: ważny problem
    Od: "Krzesanica" <k...@i...pl>

    Mam problem,
    Nieumyślnie wysłalam zły plik dokumentów rozliczeniowych do ZUS w
    konsekwencji czego pieniądze za jeden miesiac poszły bez deklaracji i
    składki nie zostaly przelane na konto wybranego przez pracownika otwartego
    funduszu emeryt. Korekta została zrobiona, jednakże wyglada na to ze
    pracownik nadal jest bardzo zbulwersowany faktem iz w/w składki nie mogly
    pracować na jego koncie. Myślę ze głównie chodzi tu o zwrocenie na siebie
    uwagi jednocześnie rozumiem, ze mozna a nawet trzeba domagać sie swojego,
    moje jednomiesieczne skladki też nie poszly, choc pieniadze zostaly
    przekazane. Popelnilam bład, przyznaje, ale jak z tego wybrnąć? czy ktos
    moze mi poradzić. Jaką przygotować linię obrony jeśli doszłoby do
    wystapienia pracownika na droge sądową.
    Kamila K.