  • 1. Data: 2003-05-07 18:25:47
    Temat: Wypowedzenie na wychowawczym z pierwszym dzieckiem w ciazy z drugim ?
    Od: "Marta Ardowska" <a...@p...fm>

    Czesc Wam wszystkim mam do Was goraco prosbe czy mozecie mi cos pomoc
    Mam pytanie czy pracodawca ma prawo przeslac wypowiedzenie umowy o prace
    listem poleconym ktora jest na urlopie wychowawczym do 15 lipca 2003 r, a
    jednoczesnie jest w 5 miesiacu ciazy ( ten fakt jeszcze nie zostal zgloszony
    pracodawcy)
    Powodem zwolnienia jest likwidacja jednej z poradni w szpitalu (likwidacja
    poradni nie szpitala)
    Dzieki za pomoc, sprawa jest dosyc pilna
    przede wszystkim czy nie powinna byc zgloszona informacja o ciazy i czy
    teraz jest juz za pozno ?
    i czy wogole wg nowego kodeksu mozna zwalniac w okresie ciazy
    Dzieki tez za jakies linki do stron z nowym kodeksem pracy
    pozdrawiam
    Marta