  • 1. Data: 2003-08-27 22:41:43
    Temat: uwaga na firme SPEEDEX !!!!
    Od: "Maciek Kwiecien" <m...@i...com.pl>

    http://www.motocykle.pl/news/news.php?id=277

  • 2. Data: 2003-08-28 12:29:31
    Temat: Re: uwaga na firme SPEEDEX !!!!
    Od: "Artur Zalewski" <a...@u...com>

    Użytkownik "Maciek Kwiecien" <m...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    news:bijc2u$sji$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > http://www.motocykle.pl/news/news.php?id=277

    Wiem, ze to i tak nie na temat, ale sobie napisze.
    W regulaminie maja:

    [...]
    4. Każda przesyłka, poza wag? rzeczywist?, posiada również wagę gabarytow?
    obliczan? według wzoru: SZEROKO|Ć X DŁUGO|Ć X WYSOKO|Ć (w cm)
    6000 Przy wycenie usługi, pod uwagę bierze się zawsze wagę wyższ? przesyłki.
    [...]

    No i zgupialem. Jak mamy paczuszke 10cm x 10cm x 10cm = 1000, To ten wynik
    mam porownywac z waga rzeczywista? Skasuja mnie jak za 1 tone. Juz
    nie zwracajac uwagi ze cm3 bez jakiegos przelicznika ni jak maja sie do kg.
    A jako jednostke wagi wszedzie uzywaja kg - dlatego jej sie trzymam.

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2003-08-29 10:06:06
    Od: "S.Koper" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > Juz nie zwracajac uwagi ze cm3 bez jakiegos przelicznika ni jak maja
    > sie do kg. A jako jednostke wagi wszedzie uzywaja kg - dlatego jej sie

    Przeczytaj jeszcze raz ten regulamin, pomysl, zobaczysz, ze to nie takie trudne. Nie
    zaplacisz za tone...

    Pozdr.

  • 4. Data: 2003-08-29 12:34:32
    Od: "Artur Zalewski" <a...@u...com>

    > Przeczytaj jeszcze raz ten regulamin, pomysl, zobaczysz, ze to nie takie trudne.
    Nie
    > zaplacisz za tone...

    Przeczytalem jeszcze raz regulamin, pomyslem, i nie zabaczylem jednak. Najwidoczniej
    jestem za glupi, tudziez slepy, bo poza domysłami z tekstu nadal nie moge wyjasnić
    tej sprawy.

    pozdr.

  • 5. Data: 2003-08-29 15:59:44
    Od: "Jerzy Jankowski - SEKSAPIL" <j...@s...pl>

    Moi Drodzy,

    Wy tutaj o regulaminie Speedexu, a tu nie ma nad czym się zastanawiać,
    firma Speedex Sp. z o.o. 14.08.03 złozyła w Sądzie wniosek o upadłość
    i nie jest to żadną tajemnicą gdyż mam pisemną informację od Speedexu.

    W tym wszystkim jest jakiś całkiem niezły przekręt, którego wolałabym nie
    komentować
    bo mam za mało danych i są to tylko wywiady z pracownikami niepotwierdzone
    oficjalnie.
    W każdym razie na zwrot kasy ze Speedex'u nie ma co liczyć, już nie wspomnę
    o jakiejkolwiek współpracy -
    bo nie ma z kim, formalnie rachunki firmy są zablokowane, pracownicy dostali
    wypowiedzenia, dyrekcja się częsciowo zwinęła a moze została z hukiem
    wyrzucona - mam nadzieję tylko ze Panowie prezesi pomyślą o swoim dobrym
    imieniu i poza deklaracją "ustną" spłaty zobowiązań - faktycznie coś spłacą
    a nie zwiną się na Hawaje.

    Przy okazji ostrzegam przed wszystkimi innymi firmami, które są krótko na
    rynku.
    W Polsce mamy juz sa sobą przykład firmy Wab teraz Speedex, nawet domyslam
    się kto następny
    bo nie wiedzieć czemu reprezentują ich często Ci sami ludzie.

    Pozdrawiam,
    Joanna