  • 1. Data: 2002-11-13 22:33:00
    Temat: ustawa o trybie uchwalania ustaw
    Od: r00t3k <r...@g...pl>

    proszę o namiary w internecie na treść ustawy jak w temacie...
    szczerze mówiąc /pisząc/ nie wiem nawet dokładnie czy tak to się ma
    nazywać... z góry dziękuję...

  • 2. Data: 2002-11-13 22:40:35
    Temat: Re: ustawa o trybie uchwalania ustaw
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > proszę o namiary w internecie na treść ustawy jak w temacie...
    > szczerze mówiąc /pisząc/ nie wiem nawet dokładnie czy tak to się ma
    > nazywać... z góry dziękuję...

    Poszukaj na stronach sejmowych www.sejm.gov.pl
    Kiedyś czytałem tam o procedurze uchwalania, ale ani dokładnego
    linku, ani konkretnej podstawy niestety nie pamiętam.

    Pix

  • 3. Data: 2002-11-15 13:37:41
    Od: "Qtchb" <q...@p...onet.pl>

    > proszę o namiary w internecie na treść ustawy jak w temacie...
    > szczerze mówiąc /pisząc/ nie wiem nawet dokładnie czy tak to się ma
    > nazywać...

    myślę, że powinno to się nazywać Konstytucją Rzeczpospolitej Polskiej, czy
    jakoś tak (Rozdział IV Sejm i Senat, Organizacja i działanie, art. 109 -
    124), oraz jakiś Regulamin Sejmu i Regulamin Senatu (w szczegółach sposób
    organizaowania dyskusji i takie tam...)

    pozdrawiam
    Błażej