  • 1. Data: 2002-01-06 00:02:09
    Temat: ustawa o odsetkach????
    Od: "elwood blues" <e...@b...pl>

    wiem ze miala sie ukazac ustawa w ktorej znajduje sie regulacja mowiaca ze
    jezeli ktos wierzyciel dal dluznikowi np. 6 miesieczny termin platnosci
    faktury to odsetki i tak nalicza sie juz po miesiacu bede wdzieczny za nr
    dziennika ustaw wzglednie za nazwe tej ustawy
    pozdrawiam
    eb

  • 2. Data: 2002-01-06 11:08:24
    Temat: Re: ustawa o odsetkach????
    Od: "LegiM" <m...@o...pl>

    Prawdopodobnie chodzi o ustawę z dnia 6 września 2001r. o terminach zapłaty
    w obrocie gospodarczym.
    (Dz.U. z 2001 Nr 129, poz. 1443)