  • 1. Data: 2002-01-05 22:35:03
    Temat: Rozdzielnosc majatkowa
    Od: "Sqra" <A...@w...pl>

    witam
    wiem ze sie to ten tego u notariusza ....
    ale kiedy ?
    przed czy po slubie ?
    co jest do tego potrzebne i ile to kosztuje ?

    pozdrawiam
    sqra

  • 2. Data: 2002-01-06 08:51:47
    Temat: Re: Rozdzielnosc majatkowa
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Sat, 5 Jan 2002, Sqra wrote:

    > witam
    > wiem ze sie to ten tego u notariusza ....
    > ale kiedy ?
    > przed czy po slubie ?

    Można tak i tak.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    Tłumaczenia, usługi biurowe, consulting

  • 3. Data: 2002-01-06 10:22:17
    Od: "Paweł" <p...@d...pl>

    Kosztuje 400 zł + 22% VAT + 7,32 zł za każdą stronę wypisu.

  • 4. Data: 2002-01-06 13:27:15
    Od: "Sqra" <A...@w...pl>

    > Można tak i tak.

    rozumiem ze nie ma to wiekszego znaczenia i mozna to spokojnie zrobic w
    momencie kiedy miecz damoklesa nad moja glowa zacznie sie niebezpiecznie
    trzasc ...

    oka
    jesli zrobimy to po slubie , to co bedzie ze wspolnota majatkowa od czasu
    slubu do chwili podpisania kwitka ?
    i co dzieje sie ze zobowiazaniami z ktorych jedna ze stron sie nie wywiazuje
    , ale zciagniete one zostaly przed zawarciem zwiazku malzenskiego ??

    sqra

  • 5. Data: 2002-01-06 16:07:10
    Od: "Paweł" <p...@d...pl>

    Jeżeli podpiszecie umowę wyłączającą wspólność przed ślubem wspólność ta nie
    powstanie. Jeżeli np. pół roku po ślubie to od momentu zawarcia małżeństwa
    do podpisania umowy będzie między wami istniała wspólność majątkowa, czyli
    teoretycznie powstanie jakiś majątek dorobkowy.
    np. 19 ślub 24 kupisz mieszkanie 30 intercyza to mieszkanie stanowi majątek
    dorobkowy.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 6. Data: 2002-01-07 10:29:53
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > Kosztuje 400 zł + 22% VAT + 7,32 zł za każdą stronę wypisu.

    rok temu w krakowie - 100 zl plus vat i wypisy

    ania