  • 1. Data: 2002-11-20 09:34:12
    Temat: uniewaznienie malzenstwa...
    Od: "Monisia_" <g...@w...pl>

    Witam,
    Czy ktos na grupie wie jak przebiega uniewaznienie malzenstwa, w Sadzie
    koscielnym?

    M.

  • 2. Data: 2002-11-20 20:23:44
    Temat: Re: uniewaznienie malzenstwa...
    Od: "Cezar" <c...@b...pl>

    Użytkownik "Monisia_" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Czy ktos na grupie wie jak przebiega uniewaznienie malzenstwa, w Sadzie
    > koscielnym?

    Polecam zerknac do kodeksu kanonicznego

    Cezar

  • 3. Data: 2002-11-22 14:45:15
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Witam,
    > Czy ktos na grupie wie jak przebiega uniewaznienie malzenstwa, w Sadzie
    > koscielnym?

    No ... jesli zostalo skonsumowane, to raczej na to nie licz ;)

  • 4. Data: 2002-11-22 20:04:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    Radziłbym się skontaktować z jakimś duchownym. Czytałem kodeks kanoniczny,
    ale jest tak zawiły w tym przedmiocie, że nie podejmuję się zajęcia
    stanowiska. Z mojego doświadczenia wynika, iż w tego typu sprawach najlepiej
    skontaktuj się z najbliższym Klasztorem Jezuitych.