  • 1. Data: 2002-11-20 08:39:12
    Temat: Czy lamie prawo?
    Od: tan <t...@n...o2.pl>

    Witam.
    Mam pytanie czy w ponizszym przypadku lamie prawo:

    Zbieram informacje z pewnej dziedziny. Przekopiowuje:
    - fragmenty ksiazek
    - zawartosc stron www
    - artykuly
    Tworze z tego wlasny skrypt. Takie "kompendium wiedzy".
    Przy kazdym przekopiowanym fragmencie podaje nazwisko
    autora i/lub zrodlo.
    Tak przygotowany skrypt rozpowszechniam/rozprowadzam
    ale nie wyciagam z tego tytulu korzysci materialnych,
    tzn. po prostu rozdaje za darmo.

    Czy lamie jakies prawo? Czy ktos (autor jakiegos
    artykulu, wydawca itp.) moze mnie o cos oskarzyc?

    Z gory dziekuje za odpowiedz:)

    pozdrawiam - tan

    chcesz do mnie napisac
    wytnij "nos." z adresu: