  • 11. Data: 2019-01-11 18:19:12
    Temat: Re: u2
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 11 Jan 2019 17:19:50 +0100, n...@o...pl napisał(a):

    > Ale za to przyciągasz tego bałwana :)

    Co ja poradzę, już taki sympatyczny z urodzenia jestem :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 12. Data: 2019-01-11 22:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek Maciejewski j...@g...pl ...

    > Jak najbardziej. Uważam stosowanie KF-a za zabieg podobny do zamykania
    > oczu przez kobiety-kierowców kiedy na drodze robi się nieciekawie :) Na
    > szczęście nie podnosi mi się ciśnienie kiedy czytam głupców ani też nie
    > spiera mnie konieczność wchodzenia z nimi w dyskusję.

    Jasne.
    Tylko ze w przypadku u2 o jakiej dyskusji mowisz?
    Kazda proba merytorycznej dyskusji konczy sie lolami, buckami i jakimis
    innymi obelgami.
    To troche tak jakby probowac rozmawiac z małpą która rzuca w ciebie
    własnymi kupami...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy

  • 13. Data: 2019-01-11 23:08:55
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia 11 Jan 2019 21:59:58 GMT, Budzik napisał(a):

    > Tylko ze w przypadku u2 o jakiej dyskusji mowisz?
    > Kazda proba merytorycznej dyskusji konczy sie lolami, buckami i jakimis
    > innymi obelgami.

    No właśnie. Każdemu daję szansę. Wymieniłem z nim parę argumentów swego
    czasu, niestety w zamian dostałem jedynie obelgi :) Stwierdziłem ujemny
    bilans wymiany więc go ignoruję. Podobnie jak innych głupców.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 14. Data: 2019-01-11 23:44:03
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 11.01.2019 o 22:59, Budzik pisze:
    > To troche tak jakby probowac rozmawiac z małpą która rzuca w ciebie
    > własnymi kupami...

    lol, bucek to bucek:)))))))))

    --
    General Skalski o zydach w UB :

    tworza mowe nienawisci".

    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 15. Data: 2019-01-12 13:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > swego czasu, niestety w zamian dostałem jedynie obelgi :)
    > Stwierdziłem ujemny bilans wymiany więc go ignoruję. Podobnie jak

    CZyli uznajesz KF ale nie techniczny a mentalny... :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

  • 16. Data: 2019-01-12 14:13:04
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia 12 Jan 2019 12:59:56 GMT, Budzik napisał(a):

    > CZyli uznajesz KF ale nie techniczny a mentalny... :)

    Skoro chcesz tak to nazwać :) Wszelako to nie jest to samo, ponieważ
    nikogo nie skreślam zupełnie. Czasem nawet głupcowi zdarzy się zadać
    ciekawe pytanie więc mam możliwość nie przeoczyć :)
    Nie traktuję ludzi i tego co mówią emocjonalnie i jeśli zdarzy się że
    komuś przygadam, to na zimno.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 17. Data: 2019-01-12 15:49:16
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-01-11 o 18:19, n...@o...pl pisze:
    > w <oleug1p8ltks.1sas5ujr9a9ll$.dlg@40tude.net>, Jacek Maciejewski

    > Ale za to przyciągasz tego bałwana :)

    To tak jak swój znajdzie swojego, pijak znajdzie pijaka.

    --
    animka

  • 18. Data: 2019-01-12 15:50:46
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    > Co ja poradzę, już taki sympatyczny z urodzenia jestem :)

    Kleiłeś samolociki z części w podełku.

    --
    animka

  • 19. Data: 2019-01-12 16:58:32
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 12.01.2019 o 14:13, Jcek Macewski pisze:
    > Nie traktuję ludzi i tego co mówią emocjonalnie i jeśli zdarzy się że
    > komuś przygadam, to na zimno.

    lol

  • 20. Data: 2019-01-12 18:24:09
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 12.01.2019 o 15:50, Animka pisze:
    > Kleiłeś samolociki z części w podełku.

    podełku, frojdowska omyłka animki:)))))