eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawotakie rzeczy tylko w Erze › takie rzeczy tylko w Erze
  • Data: 2009-06-24 07:02:23
    Temat: takie rzeczy tylko w Erze
    Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Telefon znajomej rozpoczął własne życie i regularnie co 6 minut zaczął
    łączyć się z Internetem. Zgodnie z cennikiem każde nowe połączenie jest
    taryfikowane i pomimo braku właściwej transmisji (oprócz danych przesyłanych
    do połączenia) rachunek za miesiąc osiągnął prawie 2 tys. PLN. Telefon
    został zwrócony do salonu, do Ery złożono pismo o anulowanie opłat. Operator
    przed ekspertyzą telefonu oddalił właściwie reklamację i polubownie
    zaproponował 25% rabat i rozłożenie płatności na raty, jednocześnie
    informując że za wady telefony odpowiadać ma producent a nie sprzedawca
    którym jest zresztą tenże operator. Czy w razie wady telefonu nie można w
    ramach rękojmi jako sprzedawcy zażądać od Ery anulowania opłat ? Jakieś inne
    pomysły ?

    pzdr
    olo

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1