  • 1. Data: 2005-04-27 08:59:30
    Temat: szkoda z OC sprawcy
    Od: "ms" <s...@p...onet.pl>

    Sorry że tutaj, ale wyglada ze grupa ubezpieczenia umarla.
    Miałem 2 stłuczki w to samo miejsce, obie nie z mojej winy(OC sprawcy).
    Pierwsza była niby zlikwidowana, ale przy oględzinach do drugiej, pewnych
    uszkodzeń nie chcą uznać, twierdząc że to z pierwszej.
    Od pierwszej mineło 8 miesięcy.
    Część spornych uszkodzeń udało mi się zareklamować w warsztacie likwidującym
    pierwszą szkodę, ale części nadal nikt nie chce uznać.
    2 moich rzezczoznawców twierdzi że nie da się jednoznacznie stwierdzic, ile
    % jest z 1 a ile z 2 szkody.
    Czy istnieje jakaś instytucja arbitrażowa w takich sprawach spornych?
    Jeśli do sądu to jest możliwość sprawy cywilnej przeciwko 3 firmom
    jednocześnie?
    Przecież to jakaś paranoja, jeśli miałbym założyć teraz 3 oddzielne sprawy
    cywilne(przeciw obu likwidatorom i pierwszemu warsztatowi), 2 przegram,
    jedną wygram, a kto ma za zapłacić za koszta 2 przegranych?

    pozdrawiam
    Marek