  • 1. Data: 2003-04-14 09:29:22
    Temat: swieta panstwowe a urlop
    Od: "ONka" <m...@p...wp.pl>

    Witam !!!!

    Wlasnie przed chwila dowiedzialam sie o bardzo waznej sprawie , dlatego
    zwracam sie do Was z pytaniem czy ktos o tym słyszal cos wiecej
    otoz podobno przysluguje nam dzien wolny jezeli swieto panstowe wypada w
    sobote lub niedziele
    to znaczy np jezeli 3 maja wypada w sobote to mozemy sobie ten dzien wybrac
    w tygodniu jako dzien wolny , normalnie płatny ale ne wliczany w nasz urlop
    hmm chyba niezbyt dobrze sie wyrazilam :) ale moze zrozumiecie o co mi
    chodzi
    jezeli Wam to pomoze to podobno w piatkowej wyborczej bylo o tym napisane

    bylabym bardzo wdzieczna z odpowiedz
    ONka

  • 2. Data: 2003-04-14 09:37:26
    Temat: Re: swieta panstwowe a urlop
    Od: gazebo <g...@n...com.pl>

    ONka wrote:

> [...]
    > chodzi
    > jezeli Wam to pomoze to podobno w piatkowej wyborczej bylo o tym napisane

    http://www.infor.pl/dokument.html?P180=I26.2003.009.
    000000100

    --
    careful with this axe Eugene!

  • 3. Data: 2003-04-14 09:41:18
    Od: "ari" <a...@N...gazeta.pl>

    ONka <m...@p...wp.pl> napisał(a):

> [...]
    > chodzi
    > jezeli Wam to pomoze to podobno w piatkowej wyborczej bylo o tym napisane

    Była już na ten temat dyskusja, przejrzyj archiwum. polecam do zapoznania
    sie:
    http://forum.sow.pl/viewthread.php?FID=1&TID=2791
    http://forum.sow.pl/viewthread.php?FID=1&TID=2401

    ari

  • 4. Data: 2003-04-14 10:38:15
    Od: gazebo <g...@n...com.pl>

    ari wrote:

    > Była już na ten temat dyskusja, przejrzyj archiwum. polecam do zapoznania
    > sie:
    > http://forum.sow.pl/viewthread.php?FID=1&TID=2791
    > http://forum.sow.pl/viewthread.php?FID=1&TID=2401

    z przeczytanych odnosnikow wnioskuje, ze dotyczy to kazdego rodzaju
    pracy, rowniez pracy w zawodzie nauczyciela, mam racje?

    --
    careful with this axe Eugene!