  • 1. Data: 2003-04-14 08:38:17
    Temat: Wyrobienie dowodu osobistego poza miejscem zameldowania
    Od: "Marcin Sciesinski" <m...@b...pl>

    Witam

    To moje pierwsze pytanie na te grupie, niestety nie udalo mi sie nic
    sensownego wygooglac.

    Czy mozliwe jest wyrobienie dowodu osobistego (po kradzierzy) poza miejscem
    zameldowania?
    Jezeli tak, to jak nalezy ta sprawe zalatwiac i ile dodatkowo (ponad
    ustawowy miesiac) to trwa?

    Pozdrawiam i licze na odpowiedz,
    Marcin Sciesinski

  • 2. Data: 2003-04-14 15:43:36
    Od: "Magda" <z...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin Sciesinski" <m...@b...pl> napisał
    w wiadomości news:b7ds3n$11mv$1@news2.ipartners.pl...
> [...]
    miejscem
    > zameldowania?
    > Jezeli tak, to jak nalezy ta sprawe zalatwiac i ile dodatkowo (ponad

    Musisz udać się do biura meldunkowego w mieście, w ktorym aktualnie
    przebywasz, lub do UM - Wydz. Spraw Obywatelskich, zgłosić zaginięcie,
    kradzierz, tam Urzędnik na miejscu wystawia Ci zaświadczenie o zaistniałym
    fakcie i poucza, że możesz złożyć u niego wniosek o wydanie nowego dowodu,
    lub sam załatwić to sobie w rodzinnym mieście. Jeśli składasz wniosek u
    niego, to dołanczasz chyba 2 zdjęcia i 30zł.
    Magda

  • 3. Data: 2003-04-15 08:34:27
    Od: "Marcin Sciesinski" <m...@b...pl>

    "Magda" <z...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > lub sam załatwić to sobie w rodzinnym mieście. Jeśli składasz wniosek u
    > niego, to dołanczasz chyba 2 zdjęcia i 30zł.

    Dziekuje za odpowiedz. Czy moglaby pani podac jakis dokument, ktorym moglbym
    sie podeprzec, wedlug urzednikow moge zlozyc wniosek tylko osobiscie w
    miejscu zameldowania.

    Pozdrawiam i jeszcze raz dziekuje,
    Marcin Sciesinski

  • 4. Data: 2003-04-15 16:45:16
    Od: "Magda" <z...@i...pl>

> [...]
    moglbym
    > sie podeprzec, wedlug urzednikow moge zlozyc wniosek tylko osobiscie w

    Rozmowa przeszla na priv.....