  • 1. Data: 2004-11-16 17:54:38
    Temat: swiadek bez dokumentow
    Od: "Tommy" <b...@y...com>

    Witam

    mam sie zglosic w charakterze swiadka na sprawe w innym miejscu niz
    mieszkam.
    po 1) nie wiem co to za sprawa po 2) nie mam dokumentów, jestem w trakcie
    wyrabiania gdyz wszystkie utracilem.
    posiadam jedynie ksiazeczke wojskowa. mam pytanie zwiazku z tym co teraz
    zrobic ?

  • 2. Data: 2004-11-16 18:07:55
    Temat: Re: swiadek bez dokumentow
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Tommy napisał(a) w wiadomości

    Jechać zgodnie ze wezwaniem.

    --
    JOHNSON :)