  • 1. Data: 2004-11-16 15:37:15
    Temat: Polisa Posagowa
    Od: "Jacek Placek" <o...@w...pl>

    Temat juz pewnie wszystkim znany. Mi niestety tez teraz przyszlo zmierzyc
    sie z bezlitosnym PZU. Dostalem od nich pisko ze mam do odbioru 770zl (
    polisa opiewala na 100 000 zl - rownowartosc mieszkania) wiec napisalem do
    nich pismo z prosbo o rozpatzrenie ponownie. Zrobili to i przyznali mi 1600
    zl. Dzisiaj dostalem od nich list z ta wiadomoscia i ugoda oraz informacja
    ze jest to ich ostateczna decyzja. Wiem ze moge isc z tym do sadu. Tylko czy
    to ma sens? Jak wyglada takie postepowanie i do kogo powinienem sie zwrocic?
    Ile moge wywalczyc? Prosze o jakos porade? Moze ktos ma juz jakies
    doswiadczenia i sie nimi podzieli?
    Wszelkie informacje beda mile widziane. Jezeli taki watek byl wczesniej
    na forum to prosze o podanie mi adreu gdzie moge do tego watku dotrzec.
    pozdrawiam
    Jacek S.

  • 2. Data: 2004-11-16 17:45:30
    Temat: Re: Polisa Posagowa
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Jacek Placek wrote:

> [...]
    > Wszelkie informacje beda mile widziane. Jezeli taki watek byl wczesniej
    > na forum to prosze o podanie mi adreu gdzie moge do tego watku dotrzec.

    www.google.pl :)

    zgłoś się do Federacji Konsumentów - www.federacja-konsumentow.org.pl
    albo miejskiego/powiatowego rzecznika konsumentów - lista:
    www.uokik.gov.pl, to uzyskasz bezpłatną pomoc prawną (np. napisanie
    pozwu, być może reprezentację przed sądem)

    KG

  • 3. Data: 2004-11-17 15:02:52
    Od: "Jacek Placek" <o...@w...pl>

    Bylem u powiatowego rzecznika praw konsumenta. Po pierwsze on sie tego typu
    sprawami nie zajmuje. Udzielil mi jednak prady tyle ze nie dowiedzialem sie
    nic wiecej niz juz wiem. Ale dzieki za porade. PS. www.google.pl ten adres
    znam - nie o taka informacje prosilem.
    mimo wszystko dziekuje za odpowiedz

  • 4. Data: 2004-11-17 15:42:26
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Jacek Placek wrote:

> [...]
    > sprawami nie zajmuje. Udzielil mi jednak prady tyle ze nie dowiedzialem sie

    Może znasz, szkoda że nie użyłeś.
    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&threadm=c83
    5ub%24gem%241%40absinth.dialog.net.pl&rnum=1&prev=/g
    roups%3Fq%3D%2522polisa%2Bposagowa%2522%26hl%3Dpl%26
    lr%3D%26selm%3Dc835ub%2524gem%25241%2540absinth.dial
    og.net.pl%26rnum%3D1

    KG