  • 1. Data: 2008-11-25 07:25:02
    Temat: swiadectwo pracy
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    witam, czy jezeli umowa (*o prace) na czas okreslony 30 dni,
    zostala blednie spisana tj. pomylone nazwisko
    to osoba zatrudniona moze ubiegac sie o swiadectwo pracy ?????straszenie
    pipem pracodawce cos pomoze??????/

    pozdrawiam

    *umowa na czas okreslony

  • 2. Data: 2008-11-25 08:23:25
    Temat: Re: swiadectwo pracy
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 25 Nov 2008 08:25:02 +0100, bartek napisał(a):

    > witam, czy jezeli umowa (*o prace) na czas okreslony 30 dni,
    > zostala blednie spisana tj. pomylone nazwisko
    > to osoba zatrudniona moze ubiegac sie o swiadectwo pracy ?????straszenie
    > pipem pracodawce cos pomoze??????/

    Na moje jeśli jest błąd na umowie o pracę, to trzeba ten błąd poprawić. A
    następnym razem czytać co dają do podpisu i sprawdzać zgodność takich
    danych.

    Świadectwo pracy też Ci się należy, błąd na umowie raczej nie ma tu nic do
    rzeczy i nie rozumiem czemu chcesz straszyć PIP, przeca ten dokument tylko
    potwierdza, że byłeś zatrudniony i nie powinno być problemu z jego
    wydaniem...

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 3. Data: 2008-11-25 20:11:00
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    no tak
    ale to byla umowa na czas okreslony na 30 dni..... ?
    pracodawca ma inne nazwisko teraz, moje wpisal z bledem
    sa jakies szanse??????

  • 4. Data: 2008-11-25 20:11:23
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    pracodawca sugeruje ze byl to niby okres probny....

  • 5. Data: 2008-11-26 08:09:30
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 25 Nov 2008 21:11:00 +0100, bartek napisał(a):

    > ale to byla umowa na czas okreslony na 30 dni..... ?
    > pracodawca ma inne nazwisko teraz, moje wpisal z bledem
    > sa jakies szanse??????

    Jeśli zakończył się stosunek pracy, tj. umowa ta nie została przedłużona,
    to świadectwo Ci się należy i już.

    Idź do pracodawcy i poproś o nie, nie ma tu znaczenia, że to był okres
    próbny. Jak Ci nie da, to faktycznie trzeba będzie iść do PIP.

    Tu masz jeszcze trochę prawnych umocowań tematu:
    http://www.rpo.gov.pl/index.php?md=1823&s=1

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net