  • 1. Data: 2002-09-14 17:03:48
    Temat: swiadectwa karalnosci
    Od: machloy <w...@w...pl>

    witam,

    czy uzyskanie `swiadectwa karalnosci` cos kosztuje ?

    dzieki
    w.w.

    p.s.
    `swiadectwo karalnosci` - chyba sie nie pomylilem ...
    kazda doodatkowa informacja - uwaga zwiazana z tematem jest mile widziana

  • 2. Data: 2002-09-14 18:14:14
    Temat: Re: swiadectwa karalnosci
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-D)

    > witam,
    >
    > czy uzyskanie `swiadectwa karalnosci` cos kosztuje ?

    Hmmm - no takie swiadectwa dostaje sie bezplatnie po kazdorazowym wyjsciu z
    pudla. :)

    Odwiedzaj mnie codziennie! >>> http://link.interia.pl/f164f

  • 3. Data: 2002-09-14 18:19:50
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    Uzytkownik "Sebastian D-D" <s...@i...pl> napisal w wiadomosci
    .
    > Hmmm - no takie swiadectwa dostaje sie bezplatnie po kazdorazowym
    > wyjsciu z pudla. :)

    A moze sie zgubilo i teraz potrzebny jest jakis duplikat ? ;-)

    Pix

  • 4. Data: 2002-09-14 19:30:39
    Od: "zwan" <z...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "machloy" <w...@w...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > `swiadectwo karalnosci` - chyba sie nie pomylilem ...
    > kazda doodatkowa informacja - uwaga zwiazana z tematem jest mile widziana

    Takie zaswiadczenie nazywa sie zaswiadczenie o NIE karalnosci i uzyskuje sie
    je w sadzie
    Jest to platne i z tego co wiem jest to wazne przez okres ok. 6 m-cy

    Takie zaswiadczenie w przypadku osoby karanej posiada wpis z jakiego
    paragrafu sie siedzialo

    Jest to standardowy dokument np przy wystepowaniu w przetargach w
    zamówieniach publicznych.

    Darek

  • 5. Data: 2002-09-14 20:38:16
    Od: "Stefan M." <s...@i...pl>

    > Takie zaswiadczenie nazywa sie zaswiadczenie o NIE karalnosci i uzyskuje
    sie
    > je w sadzie
    > Jest to platne i z tego co wiem jest to wazne przez okres ok. 6 m-cy

    Koszt uzyskania takiego zaswiadczenia to 50 PLN (znaczek oplaty sadowej).

    Pozdrowienia,

    S.M.

  • 6. Data: 2002-09-14 23:40:44
    Od: machloy <w...@w...pl>

    Stefan M. wrote:

    > sie

    > Koszt uzyskania takiego zaswiadczenia to 50 PLN (znaczek oplaty sadowej).
    >
    > Pozdrowienia,
    >
    > S.M.

    wielkie dzieki !
    & pzdrw

    pzdrw
    w.w.

  • 7. Data: 2002-09-14 23:43:42
    Od: machloy <w...@w...pl>

    Sebastian D-D wrote:

    > Hmmm - no takie swiadectwa dostaje sie bezplatnie po kazdorazowym wyjsciu z
    > pudla. :)

    jak to jest ? jak siedzialem to dostaje darmo,
    a jak jestem niekarany to musze placic ? :)

    pzdrw
    w.w.

  • 8. Data: 2002-09-15 07:59:50
    Temat: Odp: swiadectwa karalnosci
    Od: "KaskA" <k...@t...pl>

    a to przy okazji dolacze jeszcze jedno pytanie
    czy trzeba sie do sadu osobiscie udac? czy mozne taki druk odebrac inna
    osboa a ja tylko odbieram?
    dzieki
    kaska

  • 9. Data: 2002-09-15 12:46:17
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    > a jak jestem niekarany to musze placic ? :)

    Jak jestes niekarany to mozesz conajwyzej
    otrzymac oswiadczenie o niekaralnosci.

    GreG

  • 10. Data: 2002-09-16 06:13:04
    Od: "zwan" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KaskA" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
    > a to przy okazji dolacze jeszcze jedno pytanie
    > czy trzeba sie do sadu osobiscie udac? czy mozne taki druk odebrac inna
> [...]

    Nie musisz stawić się w sądzie osobiście
    Można załatwić to przez osobę nawet nie związaną w żaden sposób z Tobą.

    W wielu firmach szef wysyła pracownika z dokumentem do sądu i to zupełnie
    wystarczy

    Darek