  • 1. Data: 2005-11-09 10:22:37
    Temat: sprawa spadkowa
    Od: "MEFINELLA" <m...@g...pl>

    Szanowni grupowicze,

    Spotykam sie z dziwną sprawą spadkową. Po śmierci wujka ma się odbyć
    pierwsza sprawa spadkowa i ma być na niej obecny prezydent miasta.
    Czy ktos sie orientuje w jakim to moze być celu?

    pozdrawiam,

  • 2. Data: 2005-11-09 11:24:53
    Temat: Re: sprawa spadkowa
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>

    1. zmarly byl powiazany z prezydentem prywatnie
    2. zmarly byl powiazany z prezydentem sluzbowo
    3. pkazowa wizyta prezydenta, gazety musza cos pisac
    4. sprawa nie jest chyba utajniona i mozna wejsc jako widownia (???)

    --
    Pozdro Harry
    gg 833844

  • 3. Data: 2005-11-09 11:37:01
    Od: "MEFINELLA" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Harry" <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl> napisał
    w wiadomości news:dkslna$kjl$2@atlantis.news.tpi.pl...
    > 1. zmarly byl powiazany z prezydentem prywatnie
    > 2. zmarly byl powiazany z prezydentem sluzbowo
    > 3. pkazowa wizyta prezydenta, gazety musza cos pisac
    > 4. sprawa nie jest chyba utajniona i mozna wejsc jako widownia (???)

    1. o tym ze mamy prezydenta w rodzinie nic nie wiemy,
    2.wujek pracował w przychodni dla kombatantów wiec chyba prezydentowi nie
    podlegał,
    3. prezydent zazwyczaj chyba sądów nie wizytuje bo i po co
    4. sprawa utajniona nie jest ale o co chodzi to pewno sie dopiero na sprawie
    dowiem

    niemniej dziekuje

  • 4. Data: 2005-11-09 12:03:31
    Od: maho <m...@p...net>

    MEFINELLA wrote:
> [...]
    > 3. prezydent zazwyczaj chyba sądów nie wizytuje bo i po co
    > 4. sprawa utajniona nie jest ale o co chodzi to pewno sie dopiero na sprawie

    Może był świadkiem jakiegoś testamentu wujka?.

    pozdrav

    maHo

  • 5. Data: 2005-11-09 12:30:35
    Od: "@nn" <ann@post>

    Użytkownik "MEFINELLA" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 3. prezydent zazwyczaj chyba sądów nie wizytuje bo i po co
    > 4. sprawa utajniona nie jest ale o co chodzi to pewno sie dopiero na

    Może wujek zapisał coś miastu...?
    Ania
    --
    ***********e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ***********
    ******************** www.madej.master.pl ********************

  • 6. Data: 2005-11-09 13:04:31
    Od: "MEFINELLA" <m...@g...pl>

    Użytkownik "@nn" <ann@post> napisał w wiadomości
    > Może wujek zapisał coś miastu...?

    no to nie byłoby miłe, a czy w takich wypadkach miasto jest reprezentowane
    własnie przez prezydenta??

  • 7. Data: 2005-11-09 13:29:36
    Od: "@nn" <ann@post>

    > no to nie byłoby miłe, a czy w takich wypadkach miasto jest
    > reprezentowane własnie przez prezydenta??

    Nie mam pojęcia, zgadywałam... :))
    Bardziej prawdopodobne wydaje mi się to, co Ci napisał/a maho, ze być
    może prezydent był świadkiem przy spisywaniu testamentu.
    Ania

  • 8. Data: 2005-11-09 15:17:21
    Od: maho <m...@p...net>

    @nn wrote:
    [ciach]
    >[...] napisał/a maho[...]
    *ł* :)

    pozdrav

    maHo

  • 9. Data: 2005-11-09 20:34:32
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    MEFINELLA napisał(a):
    > Spotykam sie z dziwną sprawą spadkową. Po śmierci wujka ma się odbyć
    > pierwsza sprawa spadkowa i ma być na niej obecny prezydent miasta.
    > Czy ktos sie orientuje w jakim to moze być celu?

    Osobiście z imienia i nazwiska prezydent miasta czy może Skarb Państwa
    reprezentowany przez prezydenta miasta?

    KG

  • 10. Data: 2005-11-10 12:45:43
    Od: "MEFINELLA" <m...@g...pl>

    > Osobiście z imienia i nazwiska prezydent miasta czy może Skarb
    > Państwa reprezentowany przez prezydenta miasta?

    tylko tyle, że uczestniczyć będzie prezydent miasta Łodzi , bez okreslenia
    charakteru tego uczesnicwa ale i bez nazwisk