  • 1. Data: 2005-11-09 09:59:12
    Temat: jak wyegzekwować pieniądze z Auto Systemu AICE ?
    Od: "Krzysio" <k...@i...pl>

    Po 7 latach oczekiwania upłynął zawarty w umowie okres zwrotu wpłaconych
    częściowo rat ( przerwałem wpłaty po 1 roku). Konsorcjum obiecuje zwrot i
    zwodzi. Jest jakaś droga prawna, czy są jakieś precedensy ?
    Pozdrowienia
    KK
    (Auto SystemR jest to nazwa handlowa konsorcyjnej sprzedaży samochodów,
    produkowanych przez Daewoo - FSO Motor Sp. z o.o.)

  • 2. Data: 2005-11-09 20:35:39
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Krzysio napisał(a):
    > Po 7 latach oczekiwania upłynął zawarty w umowie okres zwrotu wpłaconych
    > częściowo rat ( przerwałem wpłaty po 1 roku). Konsorcjum obiecuje zwrot i
    > zwodzi. Jest jakaś droga prawna,

    sąd

    > czy są jakieś precedensy ?

    poszukaj u miejskiego/powiatowego rzecznika konsumentów albo w Federacji
    Konsumentów

    KG