  • 1. Data: 2002-06-03 19:01:36
    Temat: spis powszechny
    Od: Justyna Biała <n...@s...pl>

    Jeszcze trwa, prawda?
    A ja mam pecha, bo chyba grozi mi kara, zupełnie nie z mojej winy.
    Pani rachmistrzyni umówiła się ze mną, ale nie przyszła. Czekałam godzinę,
    potem musiałam wyjść z domu, ale na krótko.
    Minął tydzień i się nie zgłosiła jeszcze do mnie ta pani.
    Za chwilę skończy się spis, a ja zostanę zapomniana a może nawet ukarana.
    Gdzie powinnam się zgłosić, gdzie szukać tych rachmistrzów?
    Nie mam na ulotce numeru telefonu żadnego, tylko nazwisko tej pani i numer
    legitymacji.
    I czy naprawdę mogą mnie pociągnąć do odpowiedzialności, skoro to ona się nie
    stawiła o ustalonej porze?

    pozdrawiam

    nell

    --
    eounicorn - Escape of the Unicorn
    Free 2D flying shooter game -- http://eounicorn.sourceforge.net

  • 2. Data: 2002-06-03 19:11:08
    Temat: Re: spis powszechny
    Od: "Tobas" <t...@N...plusnet.pl>

    Użytkownik "Justyna Biała" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > legitymacji.
    > I czy naprawdę mogą mnie pociągnąć do odpowiedzialności, skoro to ona się

    Nie przejmuj się. Mnie ciągle nie ma w domu i rachmistrz także mnie nie
    spisał
    i zakładam, że mnie nie spisze, gdyż jak wspomniałem nie będzie mnie w domu.

    Pozdrawiam
    Tobas

  • 3. Data: 2002-06-03 20:46:30
    Od: "JarekT" <t...@p...onet.pl>

    Witam
    Nie obawiaj się. Kara Ci nie grozi. Sankcjami jest obwarowana tylko jawna
    odmowa poddania się spisowi.
    Nie musisz nikogo szukać ani nigdzie się stawiać.
    BTW - jeszcze nikt nie wskazał mi przepisu, w myśl którego muszę być w moim
    własnym domu, albo otwierać komuś moje własne drzwi (poza nakazem wydanym
    przez sąd).
    Pozdrawiam
    Jarek

  • 4. Data: 2002-06-03 21:37:27
    Od: "tOMky" <y...@p...fm>

> [...]
    > Minął tydzień i się nie zgłosiła jeszcze do mnie ta pani.
    > Za chwilę skończy się spis, a ja zostanę zapomniana a może nawet ukarana.

    ja jestem rachmistrzem i powiedzieli mi ze w moim interesie jest spisac
    wszystkich a jak kogos nie ma i nie ma to ostatecznie spisuje tylko
    podstawowe dane w administracji mieszkaniowej. kare grozi jak odmowisz spisu
    albo podasz nieprawde. to pani rachmistrz powinna sie martwic. jak ci to nie
    daje spokoju to skontaktuj sie z lokalnym biurem spisowym.

    |----- tOMky -------------|
    [ http://www.tomky.prv.pl ]

  • 5. Data: 2002-06-03 22:04:12
    Od: Justyna Biała <n...@s...pl>

    On Mon, 3 Jun 2002 23:37:27 +0200, tOMky <y...@p...fm> wrote:
    > to pani rachmistrz powinna sie martwic. jak ci to nie
    > daje spokoju to skontaktuj sie z lokalnym biurem spisowym.

    Ale gdzie to biuro znajdę?
    Nie mam żadnych namiarów. Kto może mi takich informacji udzielić?

    nell

    ps. dzięki, trochę mnie uspokoiły te odpowiedzi :)

  • 6. Data: 2002-06-03 22:45:46
    Od: "tOMky" <y...@p...fm>

    > Ale gdzie to biuro znajdę?
    > Nie mam żadnych namiarów. Kto może mi takich informacji udzielić?

    heh, zalezy gdzie mieszkasz. u nas siedziba jest w strazy miejskiej (tel
    986) najlepiej zadzwon tam albo na informacje po prostu. mozesz tez w
    urzedzie miejskim spytac.

    tOMeky

  • 7. Data: 2002-06-04 06:09:55
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > albo podasz nieprawde. to pani rachmistrz powinna sie martwic. jak ci to
    nie

    hehe ciekawe jak sprawdza te dane?
    a ustawa o ochronie danych osobowych?
    slyszalem, ze dane po spisaniu i podliczeniu maja byc niszczone
    oczywiscie to tylko teoria, bo informacje sa wartosciowe dla roznych mafii

    zyga

    --
    Zygmunt M. Zarzecki
    emalia elektroniczna: zygmunt malpa zarzecki kom

  • 8. Data: 2002-06-04 06:31:52
    Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl>

> [...]
    numer
    > legitymacji.
    > I czy naprawdę mogą mnie pociągnąć do odpowiedzialności, skoro to

    Takie przypadki zdarzają sie bardzo często.
    Zadzwoń po prostu do swojego biura spisowego (przy Urzędzie Miasta,
    Gminy).

    Oni mają dane rachmistrza i umówią go z Tobą.

    Pozdrowienia.

    Basia

  • 9. Data: 2002-06-04 08:38:07
    Od: "GosiaH" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Basia Zygmańska" <j...@s...gliwice.pl> napisał
    > Takie przypadki zdarzają sie bardzo często.
    > Zadzwoń po prostu do swojego biura spisowego (przy Urzędzie Miasta,
    > Gminy).
    >
    > Oni mają dane rachmistrza i umówią go z Tobą.

    Ale wiesz co, u mnie to np zadzialal juz czynnik ludzki ;-)
    Rachmistrzyni sie z nami (no maz i ja) umowila, ja musialam specjalnie
    wracac wczesniej z weekendowego wyjazdu a ona po prostu przyszla
    godzinke wczesniej, nikogo nie zastala, zostawila kartke w drzwiach,
    ze nie moze o umowionej porze i postara sie jakos nas znalezc.
    No to niech kurde szuka ;-)

    GosiaH

  • 10. Data: 2002-06-04 10:42:08
    Od: "Tailer" <t...@k...net.pl>

    ta wiedza jest wart grube miliony... watpie aby ktos utylizowal czyste zloto
    ;)