  • 1. Data: 2002-06-03 19:55:19
    Temat: Jak założyć sprawę o niezapłacony dług?
    Od: "Robert K" <t...@g...pl>

    Witam!
    Pragnę zapytać, jak i gdzie uderzyć, czy do prokuratury, czy do sądu
    (jakiego i jakiego oddziału?) w sprawie niezapłaconej a mocno
    przeterminowanej faktury?
    Z jakimi kosztami mniej więcej muszę się liczyć (klient mi wisi ok. 6000zł)
    Pozdrawiam,
    Robert.

  • 2. Data: 2002-06-03 20:52:27
    Temat: Re: Jak założyć sprawę o niezapłacony dług?
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl.invalid>

    "Robert K" <t...@g...pl> napisał:

    > Chcę jeszcze zapytać, co to są wyciągi z rejestru powoda i
    > pozwanego?

    Dokumenty poświadczajace prowadzenie przez powoda i pozwanego
    działalności gospodarczej (wpis do ewidencji DG, odpis z sadu
    rejestrowego /KRS w przypadku spółek takich jak jawna, z o.o. czy
    S.A.)

    > Dziękuję,

    Płoszę bałdzo ;)

    --
    TOM @ HOME
    GSM +48 607 81 83 30 GG 139980 TS635-RIPE

  • 3. Data: 2002-06-04 11:47:55
    Od: p...@T...TO.poczta.onet.pl (Pawel Baranowski)

    "Robert K" <t...@g...pl> wrote <adghk2$m2a$2@news.tpi.pl>:

> [...]
    >przeterminowanej faktury?
    >Z jakimi kosztami mniej więcej muszę się liczyć (klient mi wisi ok.

    Sprawę trzeba oddać do Sądu. Pozew + faktura + wyciągi z rejestru powoda i
    pozwanego - to powinno wystarczyć. Jeśli jesteś Łódzi albo okolic, mogę
    pomóc.

    Pozdr

    --
    Przed odpowiedzia skasuj "TNIJ.TO."

    Before reply cut "TNIJ.TO."

  • 4. Data: 2002-06-04 20:19:29
    Od: "Robert K" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Pawel Baranowski" napisał w wiadomości
    8.20...

> [...]
    > pozwanego - to powinno wystarczyć. Jeśli jesteś Łódzi albo okolic, mogę

    Niestety nie jestem z okolic Łodzi.

  • 5. Data: 2002-06-05 14:09:28
    Od: <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > przeterminowanej faktury?
    > Z jakimi kosztami mniej więcej muszę się liczyć (klient mi wisi ok. 6000zł)

    Napisz na p...@d...info.pl - pomagają za free :)

    pzdr i powodzenia