  • 1. Data: 2004-11-26 15:01:09
    Temat: socjalne z dwóch uczelni?
    Od: "Aneta" <a...@i...pl>

    Witajcie!
    Czy możńa brać dwa stypendia socjalne, z dóch różnych uczelni, studiując daw
    kierunki, w tym jeden płatny- ? Czy prawo mówi cos na ten temat, jakie mogą
    być konsekwencje jesli nie można?
    Chociaż pieniądze są potrzebne tu i tu, al enikt nie potrafi mi odpowiedziec
    na to pytanie, czy tym sie zajmuje urząd skarbowy?
    dziękuję
    Pozdrawiam
    A.

  • 2. Data: 2004-11-26 18:23:21
    Temat: Re: socjalne z dwóch uczelni?
    Od: "Michał C. - student" <c...@g...pl>

    Aneta napisał(a):
> [...]
    > Chociaż pieniądze są potrzebne tu i tu, al enikt nie potrafi mi odpowiedziec
    > na to pytanie, czy tym sie zajmuje urząd skarbowy?

    Z doswiadczenia wiem ze mozna :) Pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-11-27 12:59:54
    Od: "Olo" <w...@j...cy>

    Użytkownik "Michał C. - student" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Z doswiadczenia wiem ze mozna :) Pozdrawiam

    Z doświadczenia wiem, że jest to karalne, gdyż ukrywasz faktyczne
    dochody. Stypendium socjalne przyznaje się w zależności od dochodu
    rodziny (osoby) i jeśli je pobierasz w jednej szkole powinieneś je
    zgłosić jako dochod w drugiej szkole, a wtedy Twoje dochdy (w tej
    drugiej szkole) być może będą powyżej progu od którego są przyznawane
    stypendia. To oficjalne wyjaśnienie, prywatnie ci powiem, że nasze
    posły pisząc ustawę nie wpadli na to, że można pobierać stypendium z
    kilku uczelni, więc formalnie nie ma przeciwskazań, ale tak czy tak
    zawsze okradasz innych, którzy tej pomocy już nie dostaną bo dla nich
    zabraknie pieniędzy.
    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.