  • 21. Data: 2007-09-28 11:16:52
    Temat: Odp: sąsiad z góry chodzi w drewniakach :(
    Od: "Andrzej" <a...@c...nospam.pl>

    to tak
    sąsiad z góry i zemsta odpada bo to jego kolega
    a zaproszenie ... no cóż byli obaj tzn małżenstwo i stwierdzili ze u siebie
    w domu wszystko im wolno

  • 22. Data: 2007-09-28 11:20:47
    Temat: Re: Odp: sąsiad z góry chodzi w drewniakach :(
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Andrzej pisze:
    > sąsiad z góry i zemsta odpada bo to jego kolega
    > a zaproszenie ... no cóż byli obaj tzn małżenstwo i stwierdzili ze u siebie
    > w domu wszystko im wolno
    Skoro to lekarz to może czeka na hmmmm ... "propozycję" ;-)

    Maciek

  • 23. Data: 2007-09-28 11:21:57
    Temat: Re: sąsiad z góry chodzi w drewniakach :(
    Od: zxc <d...@c...pl>

    strzeli wrote:

    > Od 6 do 22 nie ma siszy nocnej

    z ciekawosci... moglbys rozwinac?!?

  • 24. Data: 2007-09-28 11:30:48
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    wiadomości news:qdrus4-67g.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Domek? Pod lasem? A Ty wiesz, jak ptaki ćwierkają? ;->

    Zwlaszcza w lecie, niektore zaczynaja drzec ryje od trzeciej nad ranem ;>

    sz.

  • 25. Data: 2007-09-28 11:36:52
    Temat: Re: s?siad z góry chodzi w drewniakach :(
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Verizon Newsgroups pisze:

    > A czy w drewniakach tez chodza nad sufitem?

    Ale jak się ma blachę na dachu to w czasie deszczu akustyka potrafi być
    jak w środku bębna ;>

  • 26. Data: 2007-09-28 11:38:54
    Od: argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl>

    szomiz pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:qdrus4-67g.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Zwlaszcza w lecie, niektore zaczynaja drzec ryje od trzeciej nad ranem ;>
    Najgorzej, gdy taki ptak zaczyna w sobotę nad ranem tupać swoimi
    pazurami o ściółkę leśną. Może człowieka doprowadzić do szału. :/

    > sz.
    Pozdrawiam, argothiel

  • 27. Data: 2007-09-28 12:26:32
    Od: "Blue" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sąsiad z góry i zemsta odpada bo to jego kolega
    > a zaproszenie ... no cóż byli obaj tzn małżenstwo i stwierdzili ze u

    Ja proponuję kupić odpowiednią płytę, np.
    http://allegro.pl/item247441868_trafiles_na_glosnego
    _sasiada_zrewanzuj_sie.h
    tml
    i wynieść się z domu na parę godzin. To jest rozwiązanie siłowe i
    stwarzające konflikt, ale jesli nic innego nie działa - może się sprawdzi.
    PS. ja mam sąsiada który ma SM i ciągle się rehabilituje - w jego jedynym
    pokoju nad naszą sypialnią stoi bieżnia (po której od godz 6. wali piętami),
    rowerek stacjonarny (który 3 mies. temu skrzypiał jak nawiedzony) i leżą
    hantle (które mu często wypadają na podłogę)... Czasem mam ochotę go zabić.
    Wyprosiliśmy tylko nasmarowanie rowerka. No i śpię w stoperach:/
    Ale płyty na niego nie puszczę, bo jest chory i nie robi tego złośliwie:(

  • 28. Data: 2007-09-28 12:34:40
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "argothiel" <a...@i...niechce.spamu.pl> napisał w
    wiadomości news:fdip4g$olo$1@news.onet.pl...

    > Najgorzej, gdy taki ptak zaczyna w sobotę nad ranem tupać swoimi
    > pazurami o ściółkę leśną. Może człowieka doprowadzić do szału. :/

    I te buszujace jesienia po ogrodzie przez cala noc jeze, zaby napierdalajace
    na wiosne. A w lecie kombajny od switu do zmroku :/

    W zimie: jeszcze nie wiem, mieszkam na wsi od marca ;-)

    sz.

  • 29. Data: 2007-09-28 12:42:37
    Od: Klara Bemol <h...@w...pl>

    Andrzej napisał(a):
    > kupilsmy niedawno mieszkanie i całe oszczednosci na to wydaliśmy
    > mieszkamy na 1piętrze.
    > nad nami niestety mieszka pan doktor który chodzi sobie w domu w drewniakach
    > bloki jak to bloki wszystko słychac a stukanie drewniaków doprowadza nas do
    > szału
    > zwrócenie uwagi nic nie dało bo ten burak odpowiedział że jest u siebie i
    > robi co chce
    > tylko my gdzie jestesmy? nie u siebie? nie możemy mieć spokoju?
    > czy jest jakies prawo czy regulamin którym możemy sie podeprzec?

    niedługo mikołaj - kupcie mu drewniaki podbite filcem

  • 30. Data: 2007-09-28 15:07:55
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    SDD wrote:
> [...]
    > obuwie, w ktorym chodze.
    > Radze sprzedac mieszkanie i zakupic domek pod lasem.

    widać nie miałes sąsiada w drewniakach