  • 1. Data: 2004-03-17 08:12:17
    Temat: rozwód - od czego zacząć?
    Od: "nazgul" <k...@w...pl>

    Podjęłam decyzję odejścia od męża. Proszę o poradę co, z czym i do czego.

  • 2. Data: 2004-03-17 09:13:27
    Temat: Re: rozwód - od czego zacząć?
    Od: "Garfield" <g...@f...onet.pl>

    Użytkownik "nazgul" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Podjęłam decyzję odejścia od męża. Proszę o poradę co, z czym i do czego.

    Pozew rozwodowy (wzor np. tu:
    http://www.prokuratura.walbrzych.pl/!oz_rozw.htm ),
    zaswiadczenie o dochodach, odpis skrocony aktu malzenstwa i ew.
    urodzenia dziecka/dzieci. Wszystko w 3 egzemplarzach (zaswiadczenie
    i odpisy - wystarczy 1 oryginal i kserowki). Z tym wszystkim do biura
    podawczego Twojego sadu rejonowego, wydzial cywilny. Czekac ok.
    miesiaca na pismo z sadu z rachunkiem - max. 600 zl, w zaleznosci od
    dochodow wykazanych w zaswiadczeniu.

    --
    garf -- Piotr Zielinski pozdrawia -- Warszawa - Piaseczno
    g...@f...onet.pl, GG 4628417, tlen: d...@t...pl ,

  • 3. Data: 2004-03-17 10:12:58
    Od: "nazgul" <k...@w...pl>

    dzięki za pomoc

  • 4. Data: 2004-03-17 13:07:58
    Od: "MiRuS" <m...@S...pl>

    Użytkownik "Garfield" napisał:
    > Pozew rozwodowy (wzor np. tu:
    http://www.prokuratura.walbrzych.pl/!oz_rozw.htm ),
    .. z orzekaniem o winie...

    Ja polecam poszukac tu:
    http://www.rzeczpospolita.pl/prawo/doc/Rozwod/spis_t
    resci.html - sa nie
    tylko wzory pism procesowych ale i zbior przepisow prawnych...

  • 5. Data: 2004-03-17 13:58:52
    Od: "ania" <a...@p...onet.pl>

    > Podjęłam decyzję odejścia od męża. Proszę o poradę co, z czym i do czego.

    zacznij od tego, ze mu powiedz :P

  • 6. Data: 2004-03-17 14:21:08
    Od: "Big Jack" <A...@q...hfhagb.cy>

    W wiadomości: c394u9$9a8$...@p...warman.nask.pl
    użytkownik: *Garfield* <g...@f...onet.pl>
    napisał(a):

    > Z tym wszystkim do biura
    > podawczego Twojego sadu rejonowego, wydzial cywilny.

    A nie czasem okręgowego?
    Big Jack

    --
    //////
    ( o o) GG: 660675

  • 7. Data: 2004-03-17 14:31:12
    Od: "Garfield" <g...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Big Jack" <A...@q...hfhagb.cy> napisał w wiadomości
    > W wiadomości: c394u9$9a8$...@p...warman.nask.pl
    > użytkownik: Garfield <g...@f...onet.pl>

    > A nie czasem okręgowego?
    > Big Jack

    Racja :-)
    U mnie to jest Sad Okregowy w Warszawie
    VII Wydzial Cywilny Rejestrowy
    Tak stoi na pieczatce :-)

  • 8. Data: 2004-03-17 16:19:33
    Od: "Big Jack" <A...@q...hfhagb.cy>

    użytkownik: *Garfield* napisał(a):

    > odpis skrocony aktu malzenstwa i ew.
    > urodzenia dziecka/dzieci.

    Nie jestem pewien, ale odpis aktu małżeństwa to chyba musi być zupełny.
    Big Jack

    --
    //////

  • 9. Data: 2004-03-17 16:28:35
    Od: "nazgul" <k...@w...pl>

    on o tym wie od roku, więc to mam dawno za sobą

  • 10. Data: 2004-03-17 20:21:32
    Od: "a." <l...@p...onet.pl>

    Nie jestem pewien, ale odpis aktu małżeństwa to chyba musi być zupełny.
    > Big Jack

    nie musi, wystarczy odpis
    a.