  • 1. Data: 2003-05-11 17:46:06
    Temat: rozwod a koszty
    Od: "decr" <d...@w...pl>

    Proszę o pomoc.
    18 kwietnia uprawomocnił się wyrok o rozwodzie bez orzekania o winie. Moja
    byla zona skladajac pozew rozwodowy wplacila 500 zlotych tytulem wpisu.
    Na rozprawie wyrazilem zgode na zwrot exmalzonce wpisu, zasadzono mi rowniez
    kolejne 500 zl tytulem kosztow sadowych.
    Jak pisalem wyrok jest juz prawomocny choc ja nie dostalem zadnych
    dokumentów.
    Na jakiej podstawie powinienem wplacic exzonie owe wpisowe i w jakim
    terminie. Jezeli bede zwlekal z wplata to moze skierowac sprawe do komornika
    i narazic mnie na kolejne koszty czy musi najpierw wyslac do mnie wezwanie
    do zaplaty???
    Kolejna sprawa to czy moge wystapic o zaniechanie kosztow sadowych z powodu
    trudnej sytuacji materialnej.
    Jak to sie formalnie zalatwia?

    Z gory dzieki za pomoc

    Marek