eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja - czy mogę zażądać zwrotu pieniędzy › reklamacja - czy mogę zażądać zwrotu pieniędzy
  • Data: 2008-01-28 12:15:03
    Temat: reklamacja - czy mogę zażądać zwrotu pieniędzy
    Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    kupiłem 2 dni temu konsolę wideo, nie działa jak powinna, zawiesza się.
    Dzisiaj pakuje ją do pudełka (w praktycznie nienaruszonym stanie) i idę
    do sklepu ją zareklamować. Problem polega na tym że dowiedziałem się z
    różnych źródeł iż sklep wysyła produkt do serwisu, serwis do producenta
    (austria i anglia), może to potrwać ponad miesiąc...

    Tutaj pojawia się pytanie:
    czy mogę zażądać zwrotu pieniędzy? albo wymiany (na miejscu) na inny
    egzemplarz? Nie mogę znaleźć na UOKIK ustawy regulującej reklamację...
    Coś mi się obiło o uszy że mogę zażądać zwrotu pieniędzy do 7 dni po
    zakupie.

    Pozdrawiam
    Piotr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1