eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja - czy mogę zażądać zwrotu pieniędzy › Re: reklamacja - czy mogę zażądać zwrotu pieniędzy
  • Data: 2008-01-28 13:17:31
    Temat: Re: reklamacja - czy mogę zażądać zwrotu pieniędzy
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >> kupiłem 2 dni temu konsolę wideo, nie działa jak powinna, zawiesza się.
    >> Dzisiaj pakuje ją do pudełka (w praktycznie nienaruszonym stanie) i idę
    >> do sklepu ją zareklamować. Problem polega na tym że dowiedziałem się z
    >> różnych źródeł iż sklep wysyła produkt do serwisu, serwis do producenta
    >> (austria i anglia), może to potrwać ponad miesiąc...
    > Zareklamuj z tytułu niezgodności produktu z umową - sklep wtedy musi
    > ustosunkować się do reklamacji w ciągu 14 dni.
    >> Tutaj pojawia się pytanie:
    >> czy mogę zażądać zwrotu pieniędzy? albo wymiany (na miejscu) na inny
    >> egzemplarz? Nie mogę znaleźć na UOKIK ustawy regulującej reklamację...
    >> Coś mi się obiło o uszy że mogę zażądać zwrotu pieniędzy do 7 dni po
    >> zakupie.
    > Możesz żądać wymiany na nowy egzemplarz, termin odpowiedzi sklepu to 14
    > dni.

    Istotne:
    To nie znaczy ze sklep wymieni w ciagu 14 dni. Tyle ma na rozpatrzenie
    reklamacji.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1