eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja - czy mogę zażądać zwrotu pieniędzy › Re: reklamacja - czy mogę zażądać zwrotu pieniędzy
  • Data: 2008-01-28 12:16:26
    Temat: Re: reklamacja - czy mogę zażądać zwrotu pieniędzy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Piotr pisze:
    > Witam,
    >
    > kupiłem 2 dni temu konsolę wideo, nie działa jak powinna, zawiesza się.
    > Dzisiaj pakuje ją do pudełka (w praktycznie nienaruszonym stanie) i idę
    > do sklepu ją zareklamować. Problem polega na tym że dowiedziałem się z
    > różnych źródeł iż sklep wysyła produkt do serwisu, serwis do producenta
    > (austria i anglia), może to potrwać ponad miesiąc...

    Zareklamuj z tytułu niezgodności produktu z umową - sklep wtedy musi
    ustosunkować się do reklamacji w ciągu 14 dni.


    > Tutaj pojawia się pytanie:
    > czy mogę zażądać zwrotu pieniędzy? albo wymiany (na miejscu) na inny
    > egzemplarz? Nie mogę znaleźć na UOKIK ustawy regulującej reklamację...
    > Coś mi się obiło o uszy że mogę zażądać zwrotu pieniędzy do 7 dni po
    > zakupie.

    Możesz żądać wymiany na nowy egzemplarz, termin odpowiedzi sklepu to
    14 dni.



    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl
    Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w jej
    egzekucji => http://www.kwm.net.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1