-
1. Data: 2003-04-26 20:54:12
Temat: reklamacja bez paragonu
Od: "domańczak" <d...@p...onet.pl>
Sklep zgodził się rozpatrzyć moją reklamację, mimo że nie mam już paragonu.
Czy jest jakas szansa na dalsze pociągięcie sprawy, jesli szefowa sklepu
uzna, że reklamacja jest bezzasadna? (dla zainteresowanych - kupiłam bluzkę,
która tak farbuje, że w jednym miejscu po prostu odbarwiła sie po zwykłym
zachlapaniu wodą; zdaniem ekspedientki plama nie mogła powstać przez zwykłą
wodę :-/
Pozdrawiam
Ania
Najnowsze w dziale Prawo
-
Ostatni dzwonek na wymianę tachografu. Spóźnialskim grożą wysokie mandaty a nawet więzienie
-
Więcej urlopu wypoczynkowego i obowiązków: nowy sposób liczenia stażu pracy od 2026 r.
-
Upadłość konsumencka alternatywą dla firm?
-
Odpowiedzialność pracodawcy i zarządcy budynku podczas nawałnic. Co grozi za zaniedbania?