-
1. Data: 2005-07-11 14:28:17
Temat: reklamacja
Od: skecaj <s...@o...pl>
Witam, ponad 3 tygodnie temu zamówilem towar przez Internet.
Oferta była przedstawiona na stronie www, zamówienia dokonałem
telefonicznie. Zapłaciłem za nią przy odbiorze (poczta polska).
Ponieważ towar miał defekt następnego dnia go odesłałem.
Sprzedawca powiedział że czekają za nowym towarem i wymiana
może trochę potrwać, jednak mija już 3 tydzien, a towaru nie ma,
odechciało mi się już czekać i wysłałem e-maila że chcę zwrotu
pieniędzy. I teraz moje pytania. Ile sprzedawca powinien mi zwrócić?
Towar+2xprzesylka? Czy może Towar+1xprzesyłka(do nich)?
Co mogę zrobić jeśli sprzedawca odmówi zwrotu pieniędzy, a ja już
nie chcę dłużej czekać? Co mogę zrobić jeśli sprzedawca odmówi i
wymiany, i zwrotu pieniędzy;)? Ile mnie to będzie kosztowało:-)?
Pozdrawiam.
Najnowsze w dziale Prawo
-
Ostatni dzwonek na wymianę tachografu. Spóźnialskim grożą wysokie mandaty a nawet więzienie
-
Więcej urlopu wypoczynkowego i obowiązków: nowy sposób liczenia stażu pracy od 2026 r.
-
Upadłość konsumencka alternatywą dla firm?
-
Odpowiedzialność pracodawcy i zarządcy budynku podczas nawałnic. Co grozi za zaniedbania?