-
1. Data: 2009-06-25 07:37:29
Temat: regulamin pracy - nowy - jak wprowadzić
Od: l...@v...pl
Mamy tekst znowelizowanego Regulaminu Pracy. Uzgodniony został ze związkami. Jak
go teraz wprowadzić w życie. KP mówi o podaniu go do wiadomości i wchodzi w
życie 2 tyg. po takim podaniu do wiadomości. ALE moje pytanie brzmi czy fakt
zapoznania się z jego treścią MUSI być odnotowany przez obecnie pracujących
pracowników, czy też tylko ten obowiązek dot. nowozatrudnianych pracowników ?
dziękuję
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Najnowsze w dziale Prawo
-
Rewolucja na rynku pracy: inspektor PIP zdecyduje w trybie natychmiastowym o zamianie umowy zlecenie na etat
-
Prawo po stronie wierzyciela - narzędzia do walki z opóźnieniami w płatnościach
-
Bezpieczny fotelik rowerowy dla dziecka. Wyniki najnowszej kontroli IH i praktyczne rady dla rodziców
-
Gdy spada dron na polski dom - kto odpowiada za szkody?