  • 1. Data: 2010-02-14 19:57:04
    Temat: pytanko odnośnie wynagradzania biegłych
    Od: Krzysiek <k...@g...com>

    Witajcie, przeczytałem sobie taki wątek na forum muratora:
    http://forum.muratordom.pl/sprawa-przeciwko-firmie-g
    rom-mar-marek-gromada,t129654.htm

    pomijając inne rzeczy to zaciekawiło mnie takie stwierdzenie:
    > a) sąd miał prawo wliczyć do kosztów wynagrodzenie za opinie biegłych nawet, jeśli
    są one spaprane lub wręcz odrzucone.

    Czy to prawda?

    pzdr
    Krzysiek

  • 2. Data: 2010-02-14 20:15:03
    Temat: Re: pytanko odnośnie wynagradzania biegłych
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    rom-mar-marek-gromada,t129654.htm

    > pomijając inne rzeczy to zaciekawiło mnie takie stwierdzenie:

    Ujmuje się koszty poniesione, a przecież za spapraną opinię zapłacono.

  • 3. Data: 2010-02-14 20:16:58
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Krzysiek pisze:

    > Czy to prawda?

    Prawda. Jak sąd przyznał biegłemu wynagrodzenie to ktoś, nie sąd, musi
    za nie zapłacić.

    --
    @2009 Johnson