  • 1. Data: 2007-10-28 16:19:07
    Temat: pytanie
    Od: p...@g...com

    witam
    mam takie pytanie:
    czy aby zlozyc pozew do sadu grodzkiego na organizatora imprezy, ktora
    zaklocala cisze nocna 2 dni temu, nalezy w trakcie imprezy zadzwonic
    po policje, zeby miec dowod czy tez w kilka dni potem mozna samemu bez
    dowodow zlozyc "na słowo" ?

    z gory dziekuje za odp. i pozdrawiam :)

  • 2. Data: 2007-10-28 16:53:06
    Temat: Re: pytanie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    A o co chcesz ich pozwać? Poniosłeś jakieś straty?

  • 3. Data: 2007-10-28 22:40:27
    Od: p...@g...com

    On 28 Paź, 17:53, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik <p...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:1193588347.454985.218630@y42g2000hsy.
    googlegroups.com...

    > A o co chcesz ich pozwać? Poniosłeś jakieś straty?

    pytanie zadalem czysto teoretycznie, ale to ja jestem organizatorem
    imprez :)))
    wiec ostatnią rzeczą, która przyszła by mi na myśl to, zeby wnosic
    pozew, jednak
    nasunęło mi sie wczoraj takie pytanie jak już wyżej napisałem i jestem
    ciekawy jak to
    prawnie wygląda... spytales "za co pozwac?" nie wiem, za zaklocanie
    spokoju, halas na klatce ?
    po prostu chcialbym wiedziec jak to wyglada prawnie i w praktyce :)

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2007-10-28 22:46:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    s.com...

    > pytanie zadąłem czysto teoretycznie, ale to ja jestem organizatorem
    > imprez :)))

    W moim pytaniu kryła się odpowiedź. Żeby kogoś pozwać trzeba mieć jakieś
    roszczenie do niego. Głośną muzyką raczej trudno wyrządzić jakieś trwałe
    szkody.

    Natomiast możliwe jest złożenie wniosku o ukaranie do sądu za zakłócenie
    ciszy. Do tego Policji teoretycznie nie potrzeba. Kilku świadków i sprawa
    da się załatwić. Najprostszy sposób, to nagrać kamerą krótki film z balkonu
    pokrzywdzonego. Sąd będzie mógł ocenić, na ile impreza zakłócała jego
    ciszę. Ale to nie będzie "pozew", tylko wniosek o ukaranie - coś odnoszę
    wrażenie, że akurat Ci o to chodziło, a nie o pozew.