  • 1. Data: 2004-05-02 06:54:08
    Temat: pytanie
    Od: "łysy" <v...@p...fm>

    Chciałbym się dowiedzieć kiedy mozna napisać pismo do sądu z prośbą o
    kasacje kary. I czy ktoś mógłby mi polecić jakiegoś dobrego prawnika, no i
    takze taniego, najlepiej z wrocławia.
    Z góry dziękuje.

  • 2. Data: 2004-05-02 19:54:52
    Temat: Re: pytanie
    Od: "Falkenstein" <No_priv@Just_pub.pl>

    łysy wrote:
    > Chciałbym się dowiedzieć kiedy mozna napisać pismo do sądu z prośbą o
    > kasacje kary. I czy ktoś mógłby mi polecić jakiegoś dobrego prawnika,
    > no i takze taniego, najlepiej z wrocławia.
    > Z góry dziękuje.

    nie ma czegoś takiego jak kasacja kary. Istnieje jedynie możliwość kazacji
    wyroku.
    Jeżeli chodzi o to, zeby pomimo skazania kary nie odbywac to pozostaje tylko
    ułaskawienie przez prezydenta.

    --
    Falkenstein
    Oderint dum metuant