  • 1. Data: 2004-12-06 17:46:16
    Temat: Re: publikacje na www
    Od: Arek <a...@e...net>

    as_teryt rzecze:
    > na stronie www autor umieszcza dane mogace szkodzic mojej osobie. Pomimo moich
    > dwoch prosb nie usunal tego. Chce skierowac do...
    > no wlasnie udac sie na policje? czy do prouratora?

    Prokuratora tylko jak masz znajomego. Tak to mu sie nie bedzie chciało.

    > czy moge zrobic jakies 'print screen' jako dowod w sprawie?

    Oczywiście. Do tego załatw sobie świadków co popatrzą na stronę i
    potwierdzą.

    > PS. nadmienie tylko ze zalatwienie sprawy z administratorem serwera tez sie nie
    > powiodlo.

    A nie prościej porozmawiać z nim po męsku?
    Nowe zęby są mniej atrakcyjne niż zrezygnowanie z głupiego uporu.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.hipnoza.info

  • 3. Data: 2004-12-06 18:22:22
    Od: tierrra <n...@t...com>

    as_teryt wrote:
    > na stronie www autor umieszcza dane mogace szkodzic mojej osobie.

    Co to znaczy "mogace" i co to znaczy "szkodzic"? Skad ta pewnosc ze
    delikwent narusza prawo. Moze mu cos zrobiles i odplaca sie? Ale to nie
    jest przestepstwem samym w sobie.

    Pomimo moich
    > dwoch prosb nie usunal tego. Chce skierowac do...

    Skierowac co? Z tego co piszesz to nawet nie zaszkodzil a dopiero
    "mogl". A Ty chcesz aparat panstwowy wykorzystac bo Ci sie to nie
    podoba. To za malo.

    > no wlasnie udac sie na policje? czy do prouratora?
    >
    > czy moge zrobic jakies 'print screen' jako dowod w sprawie?

    Zrzutki mozesz zrobic. Tylko ze jest to latwo obalic. Jak chocby tym ze
    kazdy moze sobie na wlasnym komputerze zrobic "poprawiona" wersje cudzej
    strony www, zrobic zrzutke juz tej porawionej strony i oskarzyc kogos o
    cos co nie popelnil. Taka operacja manipulacji dla wprawionej osoby moze
    potrwac doslownie mniej niz minute. Teraz obron przed sadem ze zrzutka
    strony jest z oryginalu. Nie mowiac o udowodnieniu czasu kiedy ta strona
    byla w sieci.

    > PS. nadmienie tylko ze zalatwienie sprawy z administratorem serwera tez sie nie
    > powiodlo.

    Wiec moze jednak cos w tym jest a Twoja opinia jest subiektywna?

  • 4. Data: 2004-12-06 22:52:58
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Mon, 06 Dec 2004 18:46:16 +0100, Arek naskrobał(a):

    > A nie prościej porozmawiać z nim po męsku?
    > Nowe zęby są mniej atrakcyjne niż zrezygnowanie z głupiego uporu.

    masz jeszcze coś głupiego do powiedzenia?

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org