  • 1. Data: 2003-07-16 12:27:56
    Temat: przeterminowane naleznosci...
    Od: "Anubi" <a...@h...pl>

    Witam!

    Jaki uplyw czasu jest potrzebny by przeterminowaly sie naleznosci jednej
    firmy wzgledem drugiej? Gdzie w necie mozna znalezc odpowiednie przepisy to
    regulujace?

    Anubi

  • 2. Data: 2003-07-16 16:52:26
    Temat: Re: przeterminowane naleznosci...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Zdefiniuj pojęcie przeterminowania, bo nie wiem o co Ci chodzi. Generalnie
    przyjęło się, że przeterminowanie oznacza przekroczenie terminu umownego,
    ale z kontekstu pytania rozumiem, że Tobie chodzi o co innego.

  • 3. Data: 2003-07-17 12:56:08
    Od: "Anubi" <a...@h...pl>

    > Zdefiniuj pojęcie przeterminowania, bo nie wiem o co Ci chodzi. Generalnie
    > przyjęło się, że przeterminowanie oznacza przekroczenie terminu umownego,
    > ale z kontekstu pytania rozumiem, że Tobie chodzi o co innego.

    Chodzi o sytuacje, w ktorej nie bedzie juz mozna przed sadem dochodzic
    swoich praw. Wystawiono fakture za wykonana usluge, klient ociaga sie z
    placeniem, dochodzi do przedawnienia roszczen czy czegos takiego.

    Anubi

  • 4. Data: 2003-07-17 18:21:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    To Tobie chodzi o należność PRZEDAWNIONĄ, a nie przeterminowaną. Wrzuć w
    google przedawnienie, to na tej grupie tylko otrzymasz milion odpowiedzi.
    Nie chce mi się wałkować po raz n-ty - wybacz. Szukaj należności
    przedawnionej albo po prostu krótko "przedawnienie".

  • 5. Data: 2003-07-18 12:23:22
    Od: "Anubi" <a...@h...pl>

> [...]
    > Nie chce mi się wałkować po raz n-ty - wybacz. Szukaj należności
    > przedawnionej albo po prostu krótko "przedawnienie".

    Ok, dzieki...

    Anubi