  • 1. Data: 2005-12-13 14:28:18
    Temat: przeniesienie do rezerwy 2005
    Od: Karmazyn<l...@i...pl>

    Witam wszystkich

    ROZPORZĄDZENIE
    MINISTRA OBRONY NARODOWEJ

    z dnia 3 czerwca 2005 r.

    w sprawie przeniesienia części poborowych do rezerwy

    (Dz. U. z dnia 8 czerwca 2005 r.)

    Na podstawie art. 46 ust. 4 ustawy z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym
    obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2004 r. Nr 241, poz. 2416 i Nr
    277, poz. 2742) zarządza się, co następuje:

    § 1. Wojskowi komendanci uzupełnień przeniosą do rezerwy:
    1) do dnia 30 stycznia 2006 r. przeznaczonych do odbycia zasadniczej służby
    wojskowej, służby w obronie cywilnej lub przeszkolenia wojskowego poborowych:
    e) będących absolwentami szkół wyższych przeznaczonymi do odbycia
    przeszkolenia wojskowego, którzy stali się absolwentami w 2005 r. lub wcześniej, o
    ile studia rozpoczęli przed rokiem akademickim 2002/2003;

    Właśnie we wrześniu obroniłem licencjat rok rozpoczęcia studiów 2002/2003 obrona
    była wrzesień 2005 ( mam 25 lat)byłeww wku i zostałem przeniesiony do odbycia
    przeszkolenia wojskowego w 2006 roku.
    moje pytanie jest takie dlaczego nie zostałem przeniesiony do rezerwy i czy mogę
    starać się o przeniesienie do rezerwy słyszałem o jakiś wnioskach czy to dotyczy
    również mnie dzięki i proszę o odpowiedz

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-12-14 14:47:46
    Temat: Re: przeniesienie do rezerwy 2005
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Karmazyn napisał(a):
> [...]

    > przeszkolenia wojskowego w 2006 roku.
    > moje pytanie jest takie dlaczego nie zostałem przeniesiony do rezerwy

    a co oznacza słowo 'przed'?

    KG