  • 1. Data: 2005-12-13 13:47:22
    Temat: prawo jazdy
    Od: "abx" <a...@o...pl>

    Witam,
    Robiłem kurs na prawo jazdy 4-5 lat temu. Nie zdałem egzaminu.
    Czy kurs przepada, czy jest jakieś ograniczenie czasowe?
    PZDR
    abx

  • 2. Data: 2005-12-13 14:46:15
    Temat: Re: prawo jazdy
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    abx napisał(a):

    > Robiłem kurs na prawo jazdy 4-5 lat temu. Nie zdałem egzaminu.
    > Czy kurs przepada, czy jest jakieś ograniczenie czasowe?

    Kiedyś było pół roku. Jak jest teraz nie wiem. Pogooglaj za aktualnym
    rozporzadzeniem ministra infrastruktury.

    j.

  • 3. Data: 2005-12-13 16:29:56
    Od: Miss Moon <m...@g...pl>

    abx napisał(a):
> [...]
    > Robiłem kurs na prawo jazdy 4-5 lat temu. Nie zdałem egzaminu.
    > Czy kurs przepada, czy jest jakieś ograniczenie czasowe?

    Dotychczas było tak, że ukończony kurs prawa jazdy był ważny przez 6
    lat. W tym czasie należało zdawać egzamin państwowy do skutku, przy czym
    po trzecim niepowodzeniu należało wziąć kilka lekcji tzw. doszkolenia.
    Proponuję ustalić, czy kurs jest jeszcze ważny. Po 6 latach kurs na
    prawo jazdy należy zrobić ponownie.

    --
    Pozdrawiam. Miss Moon.

  • 4. Data: 2005-12-19 15:38:12
    Od: s...@o...pl

    ja osobiście zdawalem prawo jazdy po 2 latach przerwy w zrobieniu kursu.
    no i zdalem !! :)
    zdawalem w czerwcu tego roku. mi powiedzieli iz tylko po 3 nieudanych
    podejsciach do egzaminu praktycznego nalezy dokupic 5 godzin. a ze samo
    ukonczenie kursu jest bezterminowo wazne..
    ale nie wiem czy sie cos nie zmieniło, wszak ostatnio glosno o zmianach w
    egzaminach na prawo jazdy...:)

    pozdrawiam w kazdym razie i tak

  • 5. Data: 2005-12-19 23:06:17
    Od: januszek52<j...@w...pl>

    Opłacony kurs prawa jazdy jest ważny bez ograniczeń. Musisz jedynie zaliczyć
    egzamin wewnętrzny w jakiejkolwiek szkole jazdy z wykupieniem 5 jazd. Następnie
    z zaświadczeniem i i dokumentem o odbytym kursie pr.jazdy udać się Ośrodka
    Egzaminacyjnego, wnieść pełną opłatę za testy i jazdę i przystąpić do obu egzaminów.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 6. Data: 2005-12-19 23:30:47
    Od: Viator <p...@w...pl>

    On Tue, 20 Dec 2005 00:06:17 +0100, <januszek52<j...@w...pl>> wrote:

    > Opłacony kurs prawa jazdy jest ważny bez ograniczeń.

    a jak udowodnic, ze ukonczylo sie kurs? czy np szkola wysyla informacje
    gdzies tam, ze dana osoba ukonczyla szkolenie i powstaje baza danych
    takich ludzi, czy moze trzeba pokazac jakies zaswiadcznie, czy paragon?
    pytanie moze wydawac sie glupie, ale ze swojego szkolenia, to pamietam
    tylko samochod jakim jezdzilem, nie wiem nawet jak ten kurs zostal
    oplacony.

  • 7. Data: 2011-01-21 10:36:41
    Od: "Prawo Jazdy" <aaa-prawko@WYTNIJ_TOaaa-prawko.pl>

    www.AAA-prawko.pl