  • 1. Data: 2009-11-29 12:39:13
    Temat: przedłużenie umowy w Erze+ wymiana telefonu
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Przedłużyłem w Erze cyrograf, wymieniłem telefon na samsunga S3750. Telefon
    b. fajny. Doskonały wyswietlacz, przyzwoity ja na komórkę aparat, dobrze
    działający net. Jakość połaczeń rewelacyjna: w porównaniu z dotychczasowym
    SE K550 to dwa światy.

    Tyle... tyle że ta jakoś jest od czasu do czasu, czyli tylko wtedy, jak uda
    się połaczyć: telefon gubi zasięg nawet na 1 piętrze budynku w centrum
    miasta.

    Podpisałem cyrograf, czyli już posprzątane ??? Jestem w placy około 800 zł
    ? Podobno, gdyby to było nie na firmę, tylko na os. fizyczną to moznamy
    oddać (umowa zawarta elektronicznie, można do 10 dni rozwiązać) a jak na
    firmę to posprzątane. Co zrobic ?

  • 2. Data: 2009-11-29 14:21:38
    Temat: Re: przedłużenie umowy w Erze+ wymiana telefonu
    Od: kuba <p...@o...pl>

    Marek pisze:
> [...]
    > ? Podobno, gdyby to było nie na firmę, tylko na os. fizyczną to moznamy
    > oddać (umowa zawarta elektronicznie, można do 10 dni rozwiązać) a jak na

    Reklamować telefon.

    --
    kuba
    www.fashioncorner.pl

  • 3. Data: 2009-11-29 14:34:12
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    > Reklamować telefon.

    Na co się powołać ?

  • 4. Data: 2009-11-29 15:23:12
    Od: kuba <p...@o...pl>

    Marek pisze:

    > Na co się powołać ?

    Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej, ale nie musisz
    tego wiedzieć, żeby dokonać reklamacji.

    --
    kuba
    www.fashioncorner.pl

  • 5. Data: 2009-11-29 15:28:13
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    Marek pisze:

    > Na co się powołać ?

    Prawnie, to na to, że telefon jest zje...ny;) Ale poważnie: jak powiesz,
    że zasięg masz kiepski tam gdzie powinieneś mieć lepszy to zaczną
    nudzić, że zasięg zależy od wielu czynników i jest zmienny... W polskich
    realiach to sytuacja beznadziejna, bo uszkodzenie nie jest ewidentne

    Nie kwestionuję tego, że masz rację, ale oni będą to kwestionować:(
    Nawet wbrew oczywistym faktom. Na potwierdzenie swoich "faktów" dadzą ci
    logi z programów serwisowych, na których będzie przy każdej pozycji
    napis w stylu: "test pass", "test ok" itp. Przerabiałem to, wierz mi -
    zwątpisz w człowieka. Powodzenia, szczerze powodzenia, trzeba mieć dużo
    silnej woli, żeby takiemu serwisantowi po gębie nie dać:/ ( ja
    odbierałem telefon osobiście, to miałem z tymi debilami bezpośredni
    kontakt )
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 6. Data: 2009-11-29 15:57:03
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    Marek wyskrobał(a):
> [...]
    > to moznamy oddać (umowa zawarta elektronicznie, można do 10 dni
    > rozwiązać) a jak na firmę to posprzątane. Co zrobic ?

    Masz rękojmię za wady rzeczy sprzedanej i na nią próbuj się powołać.

    --
    .B:artek.

  • 7. Data: 2009-11-29 16:18:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    kuba pisze:

    > Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej, ale nie musisz
    > tego wiedzieć, żeby dokonać reklamacji.

    Dlaczego ma się powoływać na prawo, które mu nie przysługuje?

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2009-11-29 16:19:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    .B:artek. pisze:

    > Masz rękojmię za wady rzeczy sprzedanej i na nią próbuj się powołać.

    A przede wszystkim gwarancję.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2009-11-29 16:57:55
    Od: kuba <p...@o...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Dlaczego ma się powoływać na prawo, które mu nie przysługuje?

    Faktycznie, przekręciłem. Oczywiście KC w takim wypadku.

    --
    kuba
    www.fashioncorner.pl

  • 10. Data: 2009-11-29 20:05:41
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu>

> [...]
    > uda
    > się połaczyć: telefon gubi zasięg nawet na 1 piętrze budynku w centrum

    No cóż bajerów dużo ale telefon działa jak na Samsunga przystało. Jesli masz
    włączony UMTS to go wyłącz i zobacz czy się coś zmieni.