  • 1. Data: 2006-12-17 17:47:11
    Temat: prosze o pomoc
    Od: "tomek_tp" <z...@p...onet.pl>

    Witam Szanownych grupowiczow

    Mam pytanie czy ktos z was mogl by podpowiedziec jak napisac wniosek o
    przesluchanie swiadka przebywajacego na stale za granica Wniosek powinien
    zawierac pytania do swiadka (chodzi o sprawe rozwodowa) Chodzi mi o
    podpowiedz jak takie pismo ma wygladac
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-12-17 23:47:47
    Temat: Re: prosze o pomoc
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "tomek_tp" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Jak każde procesowe. Zawierać powinno:
    - datę sporządzenia (prawy górny róg)
    - wnioskodawcę (lewy górny róg)
    - nazwę organu Prawa połowa górnej części kartki
    - sygnaturę akt, której dotyczy (zwykle poniżej adresata w pierwszej linii)
    - sam wniosek (czyli dane świadka oraz pytania)
    - podpis wnoszącego

    Pasowało by ewentualnie krótkie uzasadnienie.

  • 3. Data: 2006-12-18 08:28:43
    Od: "tomek_tp" <z...@p...onet.pl>

    > - sam wniosek (czyli dane świadka oraz pytania)
    > - podpis wnoszącego
    >
    > Pasowało by ewentualnie krótkie uzasadnienie.

    DZIEKI SERDECZNE
    POZDRAWIAM